Intellektro Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Denne her går til de elskverdige jentene på forumet! Jeg lurer på hva jenter generelt synes om gutter som er jomfru i slutten av tjueåra? Det er ikke meg dette omhandler, men en kamerat av meg som lurte. Han turte ikke spørre selv, så jeg - som alltid stiller samvittighetsfullt opp - uropte meg selv til å hjelpe ham. Kameraten min - som jeg her lar være inkognito - sa til meg at det foresvevet ham at jenter blir direkte turned-off av en jomfru som er såpass modne. Stemmer det? Noen kommentarer? Og la meg legge til: Jeg er ikke interessert i noe harselering. Endret 14. juli 2011 av Intellektro Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg synes ikke det gjør noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kommer vel ann på situasjonen og dama. Er man med noen man er forelsket i går det nok rimelig greit. One-night-stand på byen er muligens litt annerledes. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Enig. Jeg tenker ikke på om kjæresten er jomfru eller ikke. Det kan være en bra ting at han er jomfru Da kan vi finne ut av ting sammen og prøve oss frem. Om jeg skulle blitt sammen med en i slutten av tyveårene (hehe, er 15 selv), så synes ikke jeg det er turn-off at han er jomfru. Det er det siste jeg tenker på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Tja, om en som nesten er 30 blir sammens med en 15åring, og han er jomfru, ville jeg satt spørsmålstegn ved hele greia. Det ville jeg egentlig gjort uansett. 7 Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ok, det er jo betryggende å høre - for ham. Er ikke akkurat lett å være en edelmodig jomfru på en alder av 28 i dagens sexfikserte samfunn. Hvor enn man går blir man konfrontert med yppige barmer og sødmefylte kropper. Man makter liksom ikke å unnslippe det. Hver dag blir man minnet på hvor "taper" man er. - jeg skal gi beskjed til ham. Takk for svar. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vel, jeg hadde kanskje syntes det var litt rart, for det er jo ikke noe du hører om så veldig ofte. Men om jeg virkelig hadde likt han, hadde det ikke betydd noe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Tja... Altså, mangel på seksuell erfaring kan tilsi at man har liten erfaring på flere områder, og kan dermed bli mindre attraktivt hvis man tenker langsiktig. På den ene siden så er det jo fint å kunne være med noen som er moden, vet hva han gjør og at han har vært i situasjoner som forbinnes med å ha ett sunt forhold å gjøre (nå mener jeg at ett sunt forhold faktisk innholder sex). Men på den andre siden så er det litt ''søt'' hvis han fremdeles er jomfru! Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men på den andre siden så er det litt ''søt'' hvis han fremdeles er jomfru! Søt som i "åååå stakkar". 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men på den andre siden så er det litt ''søt'' hvis han fremdeles er jomfru! Søt som i "åååå stakkar". Nei, søt som i søt Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men på den andre siden så er det litt ''søt'' hvis han fremdeles er jomfru! Søt som i "åååå stakkar". Nei, søt som i søt Søt som i "han tenner meg seksuelt" eller søt som i "åååå fine lille kattungen"? 6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Søt som i "han tenner meg seksuelt" eller søt som i "åååå fine lille kattungen"? Søt som i ''ååå han er skjønn og jeg kunne godt tenkt meg å gi han en sjanse''. 1 Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Søt som i "han tenner meg seksuelt" eller søt som i "åååå fine lille kattungen"? Søt som i ''ååå han er skjønn og jeg kunne godt tenkt meg å gi han en sjanse''. Right 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tro hva du vil, jeg syns det er sjamerende med en gutt som ikke puler på alt han får servert (for å ta en rak motsetning). 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg coyoteulf Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Tro hva du vil, jeg syns det er sjamerende med en gutt som ikke puler på alt han får servert (for å ta en rak motsetning). Hehe, dere jenter svarer alltid det dere tror høres best ut når noen stiller spørsmål om menn. Men det dere svarer har som regel ikke noen sammenheng med virkeligheten. 12 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tro hva du vil, jeg syns det er sjamerende med en gutt som ikke puler på alt han får servert (for å ta en rak motsetning). Hehe, dere jenter svarer alltid det dere tror høres best ut når noen stiller spørsmål om menn. Men det dere svarer har som regel ikke noen sammenheng med virkeligheten. Bli kjent med kvinner/jenter som ikke kvalifiserer seg som løse, og du vil få deg et lite sjokk tydligvis. 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg lurer på hva jenter generelt synes om gutter som er jomfru i slutten av tjueåra? Syns det er litt sært, for å være ærlig. Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kommer helt an på situasjonen. Om det er snakk om noe som kan bli/ er på vei til å bli noe seriøst, hadde det gått helt fint. Om det hadde vært en liten flørt og ikke noe mer, hadde jeg ikke gjennomført med han dersom han var jomfru. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hehe, dere jenter svarer alltid det dere tror høres best ut når noen stiller spørsmål om menn. Men det dere svarer har som regel ikke noen sammenheng med virkeligheten. Fint at du tror det, spesielt når jeg faktisk lever det jeg preiker. Er lykkelig på det andre året med en overvektig kar som var slik da vi møttes. Vekt spiller liten rolle hvis alt annet klikker. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvor i allverden er overvekt relevant for tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg