2new Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg bruker i dag en hårklipper, som tar ned til ca 0,5 mm (samme som frisøren bruker på nakkehår, rundt ørene etc), men det er litt vanskelig å komme til ordentlig bak på hodet pluss nakkehårene. Vurdere å kjøpe meg en barbermaskin å bruke i stedet, men er usikker på om jeg bør gå for Braun eller Philips (de bruker jo to ganske forskjellig teknologier, et langt skjærehode vs 3 enkle). Noen som har erfaring med et av disse 2 merkene til å barbere hodet, eller kanskje også har byttet fra et til et annet merke ? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg har ikke noen erfaring med barbermaskiner, men hvis du har problemer med å komme til, tror jeg at en Philips QC5530 duger! Ikke det at jeg har noen erfaring med den selv, men ifølge mange anmeldelser er den veldig bra. Endret 14. juli 2011 av privinius 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vil også tro at en god hårklippemaskin er et bedre valg enn en barbermaskin til hodet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vet at elkjøp har noen hårklippemaskiner som tar ned til 0mm. Så Det er jo også en mulighet. Lenke til kommentar
2new Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Takk for tipsene, men er det ingen som barberer hodet med barbermaskin ? Jeg foretar vanlig barbering med høvel, men kunne tenke med å begynne med barbermaskin. Tenkte at det da hadde vært greit å velge en barbermaskin som er bra til å ta hodet med i sammen slengen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå