Hello Nasty Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det har seg sånn at i dag får vi vite hvilke videregående skoler som vi kom inn på.. Selv så står det at jeg bare har fått skoleplass på EN videregående i Halden! Jeg bor derimot nesten en time unna Halden.. Er jeg helt fucked nå? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvorfor skulle du vært fucked? Hva er spørsmålet, egentlig? Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) okay, okay er litt trøtt så blir ikke lett men fikk bare ja fra en skole som er en time unna og en linje jeg absolutt ikke vil gå på hva skjer hvis jeg takker nei? Endret 14. juli 2011 av College 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis det er en skole som er i din kommune så har du førsterett til å komme inn på den. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis det er 1. valget ditt på skolen du satt opp som 1. vil du ikke få flere tilbud. Er det 1. valget, men 3. valget på skole vil du stå på venteliste på 2. og 1. valget(skole). Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Dette er 2. valget. Så jeg burde bare takke nei og håpe på jeg kommer inn på noen av de andre skolene isteden? Hva skjer hvis jeg ikke kommer opp på ventelista, blir jeg sittende uten skoleplass da? :S Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du burde takke ja, slik at du hvertfall har skole. Så kan du krysse av venteliste for høyere valg. Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 sorry for at jeg stiller så mye spørsmål her men hva mener du med det? hvis jeg takker ja, så må jeg vel inn på den? hva mener du med høyere valg? Lenke til kommentar
Hole Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du kan velge å takke ja til plassen, men fortsatt stå på venteliste på dine høyere ønsker. Dersom du på neste inntak får tilbud på et av dine høyere ønsker, vil du miste plassen du har sagt ja til. Høyere valg = Høyere på prioriteringen din. Enten en annen skole på 2. valg, eller linjen på førstevalget. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 okay, okay er litt trøtt så blir ikke lett men fikk bare ja fra en skole som er en time unna og en linje jeg absolutt ikke vil gå på hva skjer hvis jeg takker nei? Er dette et dikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå