Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvordan er status her, kommer ikke Fotovideo seg opp på bena igjen og kommer seg nordover mot Trondheim? Har et stativfeste som skulle vært sett på... Lenke til kommentar
maggen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ser ut til at Fotovideo åpnet en "butikk" i Trondheim i går, og flytter den igjen i morgen Løp til Torget i løpet av dagen! Sjekk fotovideos sommerturne http://kundemagasin5.fotovideo.no/wip4/naa-kommer-fotovideos-trailer-til-deg/d.epl?id=756965 -m Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ja er visst en stand av noe slag ja, men jeg lever på millitærlønn og har ikke råd til så mye nytt Lenke til kommentar
JPJO Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvordan er status her, kommer ikke Fotovideo seg opp på bena igjen og kommer seg nordover mot Trondheim? Har et stativfeste som skulle vært sett på... Hei Mr. Olsen Hva er galt med stativfestet ditt, og hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Strammeskruen som holder skinna på kameraet fast til hodet knakk, så sitter med et supert stativhode som ikke funker. Benro KJ-3 tror jeg hodet heter, skulle visst tåle 36kg...(?) Lenke til kommentar
JPJO Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Strammeskruen som holder skinna på kameraet fast til hodet knakk, så sitter med et supert stativhode som ikke funker. Benro KJ-3 tror jeg hodet heter, skulle visst tåle 36kg...(?) Send meg et bilde av problemet, eller ta med hodet innom Japan Photo Trondheim, så skal jeg se om vi kan fikse det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Blir vanskelig å komme innom Trondheim nå, er bosatt i Stavanger for iallefall 6 mnd til, men et bilde skal vi få til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå