Gå til innhold

Hvem har blitt lurt?

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hei, jeg la inn bud på 30 BitCoins på bitmarket.eu.

Jeg sendte betaling via den ekte PayPal siden, men når jeg sjekket emailen i dag tidlig så har den ene sendt en mail hvor han sier at jeg har sendt fra en falsk PayPal adresse, noe jeg ikke har gjort.

Jeg sjekket akkurat PayPal kontoen og begge har akseptert transaksjonen og jeg er 3000 kroner fattigere.

Nå er bitmarket også nede! Hvor er BitCoinsene, har jeg blitt svindlet? Hva gjør jeg?

Jeg sjekket en "is this site up" tjeneste og den sier bitmarket.eu er oppe, hvorfor kommer jeg ikke inn der?

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg la inn bud på 30 BitCoins på bitmarket.eu.

Jeg sendte betaling via den ekte PayPal siden, men når jeg sjekket emailen i dag tidlig så har den ene sendt en mail hvor han sier at jeg har sendt fra en falsk PayPal adresse, noe jeg ikke har gjort.

Jeg sjekket akkurat PayPal kontoen og begge har akseptert transaksjonen og jeg er 3000 kroner fattigere.

Nå er bitmarket også nede! Hvor er BitCoinsene, har jeg blitt svindlet? Hva gjør jeg?

Jeg sjekket en "is this site up" tjeneste og den sier bitmarket.eu er oppe, hvorfor kommer jeg ikke inn der?

Hei siden er i alle fall oppe!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

bitmarket.eu har et dårlig rykte, mye svindling der. Paypal anbefales ikke å benytte for bitcoinhandel. Oppdager de det, fryser de fort din konto i 180 dager. Prøv bitcoin-otc på freenode nettverket f.eks. Ellers har du også andre større exchanges det kan være bedre å bruke.

Ta uansett kontakt med bitmarket.eu admins først, se hva de kan gjøre for deg. Vet ikke hvor mye paypal kan hjelpe, da de misliker bitcoin sterkt, i og med at dette så og si er en direkte konkurrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...