zadow28 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei alle. Vil gjerne kjøbe en ny router, da ZyXEL P2602HWT, som blir leveret med telenor fiber, ikke er specielt stabil, for at sige det mildt. problemet er at jeg har bredbånds telefon fra telenor også. Så spørmål er, om eg kan sette ZyXEL P2602HWT i bridge funktion. Bruke sekundær router til trådløs, men bruke ZyXEL P2602HWT til ip telefonen? eller må jeg kjøbe en router som også har ip telefon utgang. På forhånd tak Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg bruker en ZyXEL P2602HWT som tråløst tilgangspunkt koblet opp mot en annen rotuer.. Har satt DHCP til Relay i ZyXELen.. Du må sikkert åpne portene for IP telefoni i den nye routeren mot ZyXELen. Har ikke IP telefon fra telenor selv så jeg vet ikke om det vil fungere eller hvilke porter du må åpne i så tilfelle.. Alternativet er jo å flytte over til http://www.iplink.no ,sikkert billigere og..Da får du egen ip adapter.. Endret 14. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå