Dag Kongsvik Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg har så vidt vært her og kikket igjennom tingene. Noe jeg umiddelbart savner er muligheten til å bla meg gjennom bildegalleriet uten å scrolle helt til topps hver gang. På dagens versjon er det en forrige/neste link også under bildet, i tillegg til den over. Demoversjonen har sløyfet linken under bildet. Jeg vil gjerne ha den tilbake, da jeg som regel blar meg gjennom bildearkivet med denne, uten å gå tilbake til forsiden. Scrolling er slitsomt. ;)Mvh Dag K Endret 14. juli 2011 av Nikon4ever Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Grunnen til at det bare er link i toppen er fordi vi har lagt til støtte for å bruke piltastene for navigering. Piltast høyre sender deg til neste bilde, mens piltast venstre sender deg til forrige bide. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Det høres like greit ut. Når man vet det. Takk for kjapp respons. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Grunnen til at det bare er link i toppen er fordi vi har lagt til støtte for å bruke piltastene for navigering. Piltast høyre sender deg til neste bilde, mens piltast venstre sender deg til forrige bide. Fungerer dessverre ikke i Internet Explorer. Da flytter bare piltastene litt på bildet du betrakter. Er ikke funksjonen implementert? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Grunnen til at det bare er link i toppen er fordi vi har lagt til støtte for å bruke piltastene for navigering. Piltast høyre sender deg til neste bilde, mens piltast venstre sender deg til forrige bide. Fungerer dessverre ikke i Internet Explorer. Da flytter bare piltastene litt på bildet du betrakter. Er ikke funksjonen implementert? Bruekr ogsp IE, og ser at < > piltaster kun fungerer i komb. med ALT, men funker da som til/fra forrige side du hadde oppslag på.... Endret 15. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det var en liten bug som gjorde at det ikke fungerte i Internet Explorer. Det er nå fikset Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det var en liten bug som gjorde at det ikke fungerte i Internet Explorer. Det er nå fikset Flotters! Nå funker det ja. Og Dag, då kan du merke denne tråden som "løst".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg