Gå til innhold

[Løst] Gjør det enkelt å bla

Anbefalte innlegg

Jeg har så vidt vært her og kikket igjennom tingene. Noe jeg umiddelbart savner er muligheten til å bla meg gjennom bildegalleriet uten å scrolle helt til topps hver gang. På dagens versjon er det en forrige/neste link også under bildet, i tillegg til den over. Demoversjonen har sløyfet linken under bildet. Jeg vil gjerne ha den tilbake, da jeg som regel blar meg gjennom bildearkivet med denne, uten å gå tilbake til forsiden. Scrolling er slitsomt. ;)Mvh Dag K

Endret av Nikon4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det bare er link i toppen er fordi vi har lagt til støtte for å bruke piltastene for navigering. Piltast høyre sender deg til neste bilde, mens piltast venstre sender deg til forrige bide.

Fungerer dessverre ikke i Internet Explorer. Da flytter bare piltastene litt på bildet du betrakter. Er ikke funksjonen implementert?

Lenke til kommentar

Grunnen til at det bare er link i toppen er fordi vi har lagt til støtte for å bruke piltastene for navigering. Piltast høyre sender deg til neste bilde, mens piltast venstre sender deg til forrige bide.

Fungerer dessverre ikke i Internet Explorer. Da flytter bare piltastene litt på bildet du betrakter. Er ikke funksjonen implementert?

Bruekr ogsp IE, og ser at < > piltaster kun fungerer i komb. med ALT, men funker da som til/fra forrige side du hadde oppslag på....:whistle:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...