Kjell Arne Stava Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Broen i låtefossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bra eksponering som gir liv i fossen. Litt synd du ikke ikke fikk med hele fossen til venstre, men ser antydning til en vei eller noe nede i hjørnet som du sikkert ville unngå. Artig å se detaljene i full størrelse. Kan se ut som om bildet ikke er oppskarpet i etterbehandlingen. Det betyr egentlig ikke så mye, fordelen er at du unngår støy og andre "oppskarpingsskavanker" Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Her har du virkelig besøkt en naturperle Flott bilde med god teknisk kvalitet. Synd at lyset var så flatt. Litt sol og skygge kunne skapt mer dramatikk i bildet. Men på den andre siden, da ville du hatt større utfordring med eksponeringen Selvsagt kunne jeg tenkt meg litt mer etterbehandling her i form av kontrast, og litt mer oppskraping. Men det kommer etter hvert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette likte jeg - flott vinkling og flott bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Tusen takk for kommentarene og poengene fra dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg