wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Forslag til komp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har du cs5? for da istedet for å klone, markert med lasso tool rundt bilene.Går så inn på EDIT/FILL og så CONTENT AWARE Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Link til bildet Hvorfor har du valgt å ta med en liten bit av bygningen til høyre og hvorfor har du klint hovedbygningen så trangt ut mot venstre? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Har du cs5? for da istedet for å klone, markert med lasso tool rundt bilene.Går så inn på EDIT/FILL og så CONTENT AWARE Det er den jeg har brukt Link til bildet Hvorfor har du valgt å ta med en liten bit av bygningen til høyre og hvorfor har du klint hovedbygningen så trangt ut mot venstre? Fordi det ikke var så mange alternativ i venstre kan, da jeg ville ha med minst mulig av bilene. Kunne nok kuttet den byggningen til høyre, men det er ikke lett å tenke på alt så tidlig på morgenen Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har du cs5? for da istedet for å klone, markert med lasso tool rundt bilene.Går så inn på EDIT/FILL og så CONTENT AWARE Det er den jeg har brukt Link til bildet Hvorfor har du valgt å ta med en liten bit av bygningen til høyre og hvorfor har du klint hovedbygningen så trangt ut mot venstre? Fordi det ikke var så mange alternativ i venstre kan, da jeg ville ha med minst mulig av bilene. Kunne nok kuttet den byggningen til høyre, men det er ikke lett å tenke på alt så tidlig på morgenen Det med å tenke om morgenen kjenner jeg meg igjen i Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hallo. Dette bildet som heter Utsikt over Geilo er faktisk mitt, så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg