Fantaelskern Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei. Jeg og dama skal innom i Thailand, vi skal vel bli der ca 4 dager... er det noen steder folk anbfaler? litt romantisk må det jo bli...som alle nevne phuket har blitt gran canari osv...et sted som ikke er heler helt dødt, litt liv må det vel være. om det har noe erfaring med hotel og sånt så sleng på gjerne sentralt. Fanta<3 beklager for skrive feil på denne tiden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kun 4 dager? Hvor flyr dere til? Ko Tao burde vel klassifisere som romantisk. Om dere skal ha enklere tilgjengelig fra Bangkok så mar man Ko Samet, men det er vel ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Kun 4 dager? Hvor flyr dere til? Ko Tao burde vel klassifisere som romantisk. Om dere skal ha enklere tilgjengelig fra Bangkok så mar man Ko Samet, men det er vel ikke helt det samme. gjennom reise, så skal vi videre til vietnam. tanken var og reise til phuket Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei! Jeg var i Thailand ifjor med en kamerat. Herlig sted! Billig øl og det skorter ikke akkurat på underholdning. For det meste holdt jeg og min gode kamerat til i Koasan Road, midt i Bangkoks sydende uteliv. Fy faen, så vilt det var. Vi festa hardt og crazy, med litervis av Singa øl og pulserende suggererende musikk som hensetter deg i en dansemanisk transe. Nå spørs det litt hva dere er på jakt etter. Siden du skal med kjæresten er det kanskje å foretrekke å ligge på stranda og nyte den rause sola. Jeg likte meg særdeles godt på Koh Chang. Sjekk ut: http://www.mythailandtravel.com/images/tours/kohchang2.jpg Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hmm... er det steiner den stranden er full av? Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hmm... er det steiner den stranden er full av? Hehe, det der var bare en random strand jeg fant bilde av på google. Kanskje ikke det beste bilde :!: Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 tips til thailand tur: dra til et annet land isteden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 tips til thailand tur: dra til et annet land istedenTuristløypene er veldig nedtrampede i Thailand, men det finnes steder hvor det ikke er så ille for de som ikke liker denslags. Andre synes jo det er utmerket at det har vært tiår med charterturister der før dem. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Koh Chang er mitt forslag. Det er ikke fult så mye turister der, som andre steder jeg har vært i Thailand. Det er dog litt kronglete, og det tar litt tid å komme seg dit. Men det er ingen umulighet. White Sand Beach White sand beach, Koh Chang by kaffekoppen, on Flickr White sand beach @ Koh Chang by kaffekoppen, on Flickr Her er det flere bilder fra min Thailandtur i 2007. Det er også noen fra Hua Hin, Bangkok og Pattaya. Jeg ville styrt unna pattaya. Pattaya by kaffekoppen, on Flickr Pattaya by kaffekoppen, on Flickr Pattaya by kaffekoppen, on Flickr Endret 15. juli 2011 av Panerai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå