zaloflaske Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Wurup folks! Sett litt rundt på forumet og det er en del utdatert/begrenset informasjon om utelivet i Oslo. Jeg er selv helt ny i byen og vurderer gå ut nå til helgen. Da er spørsmålet; "Hvor bør jeg gå?" Jeg er åpen for mye forskjellig, alt fra såkalte "dunkdunk-clubs" med fulle dansegulv til litt mer chille barer ut mot natten. Bør helst være folk i min aldersgruppe +/-. Er selv en 21 år gammel mannekropp. At det er sentrumsnært er essensielt, da jeg tar buss til og fra. Kom igjen nå partyfolks! Hjelp en stakkar og få sin dose med helgekos! Kanskje vi treffes!? Takker for svar Endret 14. juli 2011 av zaloflaske Lenke til kommentar
Pondusa91 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kan virkelig anbefale Horgans nederst i Bogstadveien. Flott sted en Torsdags kveld. Eller, La Belle Solle, steder ligger på Solliplass. Ta gjerne på deg fine klær, kleskode. De har en flott takterasse. Emil og Samuel slår heller ikke feil! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå