Zeph Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 I dag har mobilen slukt 85% av batteriet på 12 timar, og den har knapt vore i bruk. Er det BetterBatteryStats som er første punkt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er helt klart et godt sted å starte Hvilken telefon har du, med hvilken versjon av Android? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk du noen hint fra BBS da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ikkje at eg forstår så mykje at programmet så langt, men eg bør vel la det kjøre ei stund og lagre litt verdiar. Akkurat no må eg lade den. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Den henter ut en del data fra Android (altså er det ikke alt den logger selv, noe ligger allerede lagret), så noe er det nok der. Det resettes såvidt jeg vet når man lader den. Legg ut skjermskudd her imorgen hvis det er noe som er gresk så kanskje jeg kan tyde noe ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kva data vil du ha? Wifi ligg med 1 på under series, men det er kanskje berre at den er på. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Den første dropdown menyen velger du "Partial Wakelocks" og "Kernel Wakelocks" Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Der var det veldig mye kernel wakelocks ja. Ser ikke ut til at telefonen får sove når wlan er koblet til. Har vært litt problemer med noen routere og S2, men det er rart om det skulle ha vært noe som har kommet plutselig. Eventuelt om du har byttet router hjemme/på jobben. Ser ut som l2_hsic foreløpig er et ukjent problem -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1845863 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har fått ny ruter heime, men det er ei stund sidan. Er på skule halve dagen, der eg og er kopla til WLAN. Eg er ikkje avhengig av å ha WLAN kopla til heile tida, så i første omgang kan eg skru den av. Her er eg på skulen mellom 10 og 17-ish, så heime etterpå. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvis jeg var deg ville jeg forsøkt en formatering av telefonen tilbake til fabrikkinstillingene. Fant liksom ikke noen gode svar på de andre wakelocksene du har, så beste tipset utenom det er å skru av wlan ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det vart brått betre med Wlan av ja. Var på skule frå 8 til 16, der eg brukte telefonen litt. Kva den dreiv med seinare på kvelden, der batteriet gjekk fortare ned veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Det der er jo bra batterikapasitet det, ikke mye ned totalt sett. Det er likevel en del ganger den våkner uten at du gjør noe.. Og det er jo litt rart. Har du mange programmer installert? Og den med kernel wakelocks er egentlig den som er mest interessent (eventuelt partial hvis det er mye der og, men var ikke det for deg igår) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå