dragon95 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei Er det noen her på forumet som vet hvor man kan få tak i kåper til Yamaha DT 50 x? For har lyst til å lakkere mopeden min, men vil ikke gjøre det hvis jeg ikke har et kåpesett til.. for når jeg skal selge den igjen, vil jeg antageligvis få mindre for den hvis jeg har lakkert den.. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Den enkleste måten er å spørre en forhandler, men det er dyrt. Du kan evt. sjekke bruktmarkedet på Mopedportalen , der selges det meste av deler til en billig penge (for det meste). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Speedoptions Mulig Speedoptions har noe. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Den enkleste måten er å spørre en forhandler, men det er dyrt. Du kan evt. sjekke bruktmarkedet på Mopedportalen , der selges det meste av deler til en billig penge (for det meste). okei, men hva skjer med mopedportalen egentlig? for jeg får ikke skrevet noen innlegg, og får heller ikke laget et nytt emne osv :S Men takk for svar! Speedoptions Mulig Speedoptions har noe. Nei, speedoptions har ikke noe.. har sjekka flere ganger, har ransakt hele sida Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 jeg sliter i hvert fall ikke med noe der Sikker på at du er logget inn? Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, står øverst til venstre at jeg er logget inn som brukeren min... Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da kan jeg ikke hjelpe deg. Har du vurdert å sende de en mail? De pleier å svare fort/løse problemet ditt! Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Har sendt mail gjorde det for 2 dager siden elns.. men har ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det kommer nok etter hvert, får du opp noen feilmeldinger når du prøver å starte en ny tråd/svare på innlegg? Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Nei, eller der den knappen er som du skal trykke på da du f.eks skal svare på et inlegg, står det: "du kan ikke svare dette emnet" elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå