KingTigris Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hei. Eg har eit problem som eg tydelegvis ikkje er åleina om. Nemleg problem med å få lydsignal frå PC til TV ved hjelp av ein HDMI-ledning. PC-en er ein ASUS k70IO berbar med Geforce GT120M skjermkort og Windows 7 32bit. TV-en er ein Philips (aner ikkje kva modell). Eg har fått detta til tidelegare med akkurat den same PC-en og TV-en, men er uviss om PC-en då køyrde Vista. Så langt har eg oppgradert bios, reinstallert alle drivera og trykt på alt som eg fant i lydinnstillingane. Uansett kva eg gjer så står "Nvidia HDMI Output" som ikkje kopla til i lydinstillingsvindauga. Det er forresten to "Nvidia HDMI Output", og eg har ein følelse av at ein av dei stammer frå mitt forrige og vellykka forsøk for eit år sidan, utan at eg har aning om korleis eg fekk det til... Er det nokon som har aning om korleis ein kan fiksa detta? Alt som ikkje krever reinstalering av windows er velkoment:) Endret 13. juli 2011 av KingTigris Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Prøv å installer den nyeste driveren til skjermkortet. http://www.nvidia.com/object/notebook-win7-winvista-275.33-whql-driver.html Endret 13. juli 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Det har eg allereie gjort. Prøvde òg med ein eigen driver for HD-lyd utan at det hjalp noko... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 støtter kabelen det du skal kjøre igjennom? Er kabelen i orden? Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Eg trudde det:) Kva er det som kjenneteiknar ein kabel som støtter lyd? Kabelen eg har her har påskrifta "Standard Speed Cable for HDMI". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Alle HDMI kabler støtter standard lyd. Det er vel egentlig umulig å unngå, lyden har ikke egne ledere eller noe med kabelen å gjøre på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå