OPTIMUS_PRIME Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har altså lyst til å kjøpe en tv på ca 46"(max av hva jeg får plass til på veggen/tvbenken-ikeadrit). Jeg har siklet litt på noen av philips sine modeller, da med tanke på design, skarphet i bilde og finessen over god ambilight. Jeg er for øvrig en amatør med tanke på kjøp av tv, og dette er mitt første ordentlige tv-kjøp. Jeg er utrolig takknemlig for råd og innspill fra alle som hjelper til:) Jeg er filmnerd og ps3 patriot, om det utelukker noen av tv'ene du/dere kanskje tenkte på=) På forhånd takk! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Øyne og personlige preferanser er veldig relevant når en går etter hva som er "best". Gå blindt etter en anmelder mening er ikke nødvendigvis det som er best i din oppfatning. Men anmeldere vil vel si at Panasonic GT30 er det "beste" valget innen bilde innenfor den pris og størrelsen du er ute etter. Men om du ikke liker helt bilde et plasma panel gir så er muligens Samsung 6505 et bra alternativ, evnt denne Philips PFL760. Panasonic gir vel et bedre "korrekt" bilde etter hva anmeldere og film entusiaster generelt liker, men jeg liker mer bilde Samsungen gir her slik. Men det er min personlige preferanse på bilde. 1 Lenke til kommentar
OPTIMUS_PRIME Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Takker for svar=) Enig med deg om at det er forskjellig fra hva hver enkelt person liker, men som skrevet blir dette mitt første tvkjøp så da ønsker jeg fler synspunkter enn bare det man får lest om på nettet fra forhandlere=) Hjelper med litt variasjon over hva jeg leter etter også..har nesten bare sett på lcd skjerm som mulighet, men ble nå mer int. i hvordan plasmaen fungerer=) fordeler og ulemper med de forskjellige...anyway, takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå