Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*JEg skjønner ikke hva du mener i hvertfall. EXIF kommer jo over 5 linjer i dag.

Forøvrig ønsker jeg meg OBJEKTIV som tillegg til de nåværende EXIF-data evt muligheten for å legge det inn manuelt...

Det jeg mener er at i hvertfall på min skjerm så er klonnen til EXIF-dataene så smal at f.eksempel kameratype kommer slik:

EXIF-Data:

Kamera: Canon

EOS

5D

Mark II

Det jeg mener: Det er jo god plass her slik at dette kunne stått på 1 eller 2 linjer.

RAK-foto :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har testet i IE8 og FF3.5.18 og der vises det på en linje, selv på kameraer med lang betegnelse, men jeg vet at utviklingsmessig er det fortsatt noe småproblemer med visninger av en del sider i IE9. Har ikke det på denne maskinen på jobb, men har installert det hjemme i og med at jeg drifter en del nettsider der det har vært rapportert problem med enkelte visninger i IE9 så det kan være en ide og kikke på om det er i IE9 det lages problemer...

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i! Det står nemlig ikke slik i de nettleserne jeg har testet. Hvilken nettleser bruker du? Hadde du hatt mulighet til å sende meg et skjermskudd?

Kan også være greit å spørre om skjermoppløsning. Kan være der problemet oppstår.

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i! Det står nemlig ikke slik i de nettleserne jeg har testet. Hvilken nettleser bruker du? Hadde du hatt mulighet til å sende meg et skjermskudd?

Jeg sitter nå på jobben, men hjemme så bruker jeg SAFARI.

Skal forsøke å få til en skjermdump senere i dag.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Skal forsøke å få til en skjermdump senere i dag.

RAK-foto

Jaså...du driver dank på jobben..hehe :dribble:

Lenke til kommentar

Tror ikke opløsning her problemet her, heller ikke hvor mange prosent sidene vises i - jeg har dratt nettleseren sammen til rundt 500 pixler i bredde og får ikke problemet da heller. Ikke om jeg forstørrer sidene ved Zoom eller CTRL + scroll får jeg fremprovosert problemet.

Lenke til kommentar

Hei

Her kommer et bilde av min skjerm.

post-251478-0-06208800-1310652863_thumb.png

Venter spent på et svar.

En ting tilmed det samme: Innloggingen min ryker også ganske ofte. Den skulle jo vare en uke - og når den ryker så må jeg også logge meg ut av Forumet før jeg får logget meg inn igjen.

Hilsen RAK-foto :eek:

Lenke til kommentar

RAK-foto

Her tror jeg du må skylde på deg selv. Sett et eple eller en I på noe så er det garantert ikke kompatibelt med resten av verden...

:w00t:

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar

RAK-foto

Her tror jeg du må skylde på deg selv. Sett et eple eller en I på noe så er det garantert ikke kompatibelt med resten av verden...

:rofl: Ha ha - den var morsom. Jeg tror ikke jeg er alene om å ha Mac her ute på digit - du tror ikke det???

Har alle andre 199.999 PC - nå har jeg hørt mye rart, men men den var jo litt morsom da.

RAK-foto :dremel:

Lenke til kommentar

RAK-foto

:rofl: Ha ha - den var morsom. Jeg tror ikke jeg er alene om å ha Mac her ute på digit - du tror ikke det???

Har alle andre 199.999 PC - nå har jeg hørt mye rart, men men den var jo litt morsom da.

Dette løser du enkelt ved å gå lengst oppe i vinduet under menyen Vis og velger Faktisk størrelse eller så kan du i stedet

holde inn cmd-tasten å trykke 0(null) :thumbup:

Det kan se ut som at man først må velge Zoom inn for å aktivere tilgang til Faktisk størrelse.

Endret av Birger Mulvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er jo en og annen ellers også, men ettersom det er selvvalgt får dere skylde på dere selv ;-)

Den diskusjonen om hvor mange det er og hvor bra mac er i forhold til PC - den kan vi ta en annen gang, men nye digit skal vel være brukbart for alle, ikke bare PC-verdenen.

Har aldri hatt noe trøbbel på mange andre steder rundt i verden - da er det rart at man må ta på seg skylda fordi man har vært så smart å kjøpt seg en MAC. Jeg har aldri hatt noe annet og har heller aldri hatt virus eller noe andre problemer --- FØR NÅ !

Og hva slags uttalelse er dette her:

ettersom det er selvvalgt får dere skylde på dere selv.

Slike uttalelser vil jeg ha meg frabedt.

Hilsen RAK-foto :)

Lenke til kommentar

RAK-foto

Dette løser du enkelt ved å gå lengst oppe i vinduet under menyen Vis og velger Faktisk størrelse eller så kan du i stedet

Det kan se ut som at man først må velge Zoom inn for å aktivere tilgang til Faktisk størrelse.

Hei igjen

Takk for tipset - det funket - burde jo tenkt på det selv, men slik er livet, men var det ikke rart du - det funket også på MAC !!

Ha ha :rofl::thumbup:

Lenke til kommentar

RAK-foto

Et spørsmål til: Hvordan kan jeg få lagret den størrelsen som ligger i FAKTISK STØRRELSE??

Venter spent på et svar.

RAK-foto :w00t:

Lenke til kommentar

Og hva slags uttalelse er dette her:

ettersom det er selvvalgt får dere skylde på dere selv.

Slike uttalelser vil jeg ha meg frabedt.

Hilsen RAK-foto :)

Beklager så meget. Skal forsøke ikke la det gjenta seg. Tok det desverre for gitt et øyeblikk at andre også besatt en solid porsjon selvironi...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...