cecs Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har hatt en Canon Ixsus 300 HS, men det er nå ødelagt. Jeg var meget fonøyd med kameraet mitt, men nå må jeg kjøpe et nytt? Noen forsalag? Hva med Canon Ixsux 310 HS, er det bedre? Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har hatt en Canon Ixsus 300 HS, men det er nå ødelagt. Jeg var meget fonøyd med kameraet mitt, men nå må jeg kjøpe et nytt? Noen forsalag? Hva med Canon Ixsux 310 HS, er det bedre? Ingen som har noe erfaring med dette?? HJELP ;-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvor mye har du tenk og legge i et kjøp, og hvilken type fotografering bedriver du "avansert amatør eller point/shoot". Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Hvor mye har du tenk og legge i et kjøp, og hvilken type fotografering bedriver du "avansert amatør eller point/shoot". Legge i det, max 3000,- Jeg tar jo bare familiebilder med det, men viktig at kameraet tar gode bilder i dårlig innelys, og det syns jeg Canon hs300 greide bra. Jeg er ikke en avanset amatør eller noe, men vil ha et bra kamera, men jeg er en litten canon fan ;-) Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kjøpte meg en liten Leica i sommer, og jeg har aldri vært så tilfreds med noe kamerakjøp som med dette. Det er en Leica C-LUX 3. Kostet 2500 kr (messepris). Bra bildebrikke, sylskarp optikk, lite og hendig. Veldig ofte pensjonerer den min store klumpete Nikon D300x. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kikk på Canon S95 og Canon S100. I toppklasse angående bildekvalitet og bilder i dårlig lys. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis du ikke har brukt for mye "zoom" ville jeg sett på en av de kompaktkameraene som de litt mer avanserte hobbyfotografene liker, de fungerer like godt i full auto som alle andre kompaktkameraene men de har bedre lysstyrke og vidvinkel noe som gjør at de fungerer veldig bra innendørs uten bruk av blits i forholdt til "normale" kompaktkameraer. S95 og S100 er nevnt, du kan få et bedre innblikk i disse kameraene ved og lese litt i tråden "avanserte kompaktkameraer". Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har selv Sony HX9V og er superfornøyd med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå