Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med dvd leser

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med dvd leser som sagt. På enhetsbehandling står det ikke spesifikt om driverne. Legger ved et bilde av enhetsbehandling. Har oppdatert driverne, men får alltid meldingen om at de ikke blir oppdatert.

Noen som aner hva som er problemet? Tror dette bare plutselig oppstod, men tenker at en windows oppdatering kansje skylder dette. Hender ofte også at jeg oppdaterer windows og tastaturet slutter å virke, så jeg må da bruke systemgjenoppretting.

post-128953-0-33226600-1310589599_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde et google søk på feilen din nå og det er et kjent problem med acer laptops, så du er ikke aleine. (ikke at det hjelper noe) Fant ikke en umiddelbar løsning, men jeg ser du mangler SP1 til windows 7. Så jeg ville ha forsøkt å installere den først + evt alle andre windows updates du måtte mangle.

Andre tips var

1) oppdatere chipset drivere

2) Oppdatere bios

3) Flashe nytt firmware til dvd spilleren din

Lenke til kommentar

Takk for svar, men åssn gjør jeg punkt 2 og 3? Er ikke så veldig datakyndig at det gjør noe :p

Men ofte av og til når jeg oppdaterer windows så fungerer ikke mitt tråløse logitec tastatur. Har du noen anelse hva dette skyldes? For jeg er skeptisk på å oppdatere windows nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...