cortec Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er noen her som er interesserte i et norsk guildwars 2 forum. Hvis det det etterspørsel for dette er jeg villig til å starte opp et forum og sette litt $$$ og tid på dette (facebook, twitter promotering, med mer!). Jeg er fult klar over siden "guildwars norge" men det ser ikke ut som om de som administrerer siden er aktive, og siden ser litt forfallen ut, da spesielt med tanke på design og aktivitet generelt. Jeg har større ambisjoner enn dette, men først må interessen være til stedet, og jeg stiller et stort spørsmålstegn til aktivitet og interesse blant norske guildwars spillere. Hvis folk er fornøyd med "guildwars norge" slik det er nå, vil ikke jeg stå i veien for videreutvikling av deres side, men slik det ser ut nå, så ser det strengt tatt labert ut fra deres side. Hva synes dere? Innspill takk! Oppdatering: http://gw2.nu http://diskusjon.gw2.nu/blog/1/entry-1-oppbygging-av-gwn/ Endret 31. juli 2011 av cortec Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å spille GW2 så det synger når det en vakker dag kommer ut. Er også en ganske flittig forum-leser, blitt dårlig med poster, men jeg hadde satt stor pris på et godt norskt gw community Endret 13. juli 2011 av Øllis Lenke til kommentar
laowi Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Dette høres ut som et kjempebra tiltak! Et spill som GW2 vil trenge et godt community. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg kommer til å anskaffe meg GW2 sekundet det har kommet ut og jeg er sikker på at det er mange som kunne tenke seg et norskt GW2 forum selvom jeg ikke er en av de ettersom jeg foretrekker engelske forum, dette er vel det eneste norske forumet jeg er halveis aktiv på. Som sagt, tro det kan være eller bli stor interesse for dette. Lenke til kommentar
cortec Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei! Jeg har valgt å ha troen på dette. Vi har kjøpt et domene nå og tenker å kjøre samme forum software som her, altså Invision Power Board. Avventer oppsett av side til en ny utgave (rett rundt hjørnet) av forum softwaren er ute. Kommer tilbake med mer info =] Endret 17. juli 2011 av cortec 1 Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 jeg vil bare minne om at det allerede finnes et norskt Guild Wars forum, nemlig GWNorge.org. Det forumet er litt dødt for øyeblikket, men i det open beta starter skal du nok se at interessen øker betraktelig ettersom flere av de gamle spillerne fra GW kommer tilbake :-) Lenke til kommentar
cortec Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Som sagt er jeg godt klar over at et forum allerede eksisterer, og jeg har gitt mine synspunkter på dette i tidligere poster her. Det at aktiviteten er laber på gwnorge.org kan være forståelig, siden siden strengt tatt aldri blir oppdatert eller tilføyd noe nytt (harde fakta). Ved hjelp av noen kamerater er nå http://diskusjon.gw2.nu/ satt opp for de som måtte ønske å registrere seg. Det vil ikke bli noen offisiell åpning enda, siden vi avventer dette til vi har et representabelt skin klart. Allikevel anbefaler jeg folk av interesse, og folk som har troen på det vi starter opp å registrere seg, og videreformidle dette til venner. http://gw2.nu Her kan du lese et informerende blog post, som omfatter blant annet et kjøp/salg/bytte system og et eget feedback system for handel in-game: http://diskusjon.gw2.nu/blog/1/entry-1-oppbygging-av-gwn/ Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er noen her som er interesserte i et norsk guildwars 2 forum. Hvis det det etterspørsel for dette er jeg villig til å starte opp et forum og sette litt $$$ og tid på dette (facebook, twitter promotering, med mer!). Jeg er fult klar over siden "guildwars norge" men det ser ikke ut som om de som administrerer siden er aktive, og siden ser litt forfallen ut, da spesielt med tanke på design og aktivitet generelt. Jeg er en av de som administrerer gwnorge.org, og vil bare nevne at vi fortsatt er aktive. Det er riktignok ikke så mye aktivitet der for øyeblikket, men vi holder fortsatt siden oppdatert. Jeg tror det kunne vært en bedre idé å bygge videre på gwnorge.org heller enn å starte på nytt, men ønsker deg velkommen til å prøve å starte dit eget community. Jeg synes dog det er litt rart at du har benyttet deg av samme navnet som vi allerede bruker (bortsett fra at du har tatt vekk mellomrommet i guild wars av en eller annen grunn.) I tillegg til forkortelsene GWN og GWNorge som også er brukt hos oss. Det er jo opp til deg hva du vil gjøre, men føler at å bruke dette navnet kan skape forvirring. Vi har også starta så smått å jobbe med å gjøre klar siden for mer aktivitet igjen i påvente av GW2. Endret 11. august 2011 av oln Lenke til kommentar
cortec Skrevet 17. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei! Jeg skal ta kontakt med dere via mail. Jeg forstår at navnet kanskje er upassende og at jeg gjerne burde ha kontaktet dere først, selv om siden deres så ganske inaktiv ut og jeg tok det som en selvfølge at dette ikke var noe problem. Jeg har store planer for det jeg pr nå kaller gwnorge (vil bli skiftet etter deres forespursel) og noen av disse planene vil gjerne stride mot deres planer for communitien som dere drifter nå. Som sagt skal jeg sende dere en mail nå så får vi se hva som må gjøres Endret 17. august 2011 av cortec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå