Gå til innhold

[Løst] Bra kjøp? BF3


Anbefalte innlegg

Er dette et bra kjøp? Kan lite om pc, så fint om noen kommer med forbedringer/ sier i fra hvis jeg gjør noe dumt. PCen blir bygget med BF3 som "mål".

 

 

 

• NetShop 3 års PC garanti

• Produksjon og testing av PC

• Netshop Miditower,"Telamon II", sort

• Seasonic S12-II 520 BRONZE

• Gigabyte GA-P67A-UD3-B3, P67 hovedkort

• Intel Core i5 2500K Quad Prosessor

• OCZ DDR3 4 GB Value Memory Gold i5

• OCZ DDR3 4 GB Value Memory Gold i5

• Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB

• ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX

• Sony DVD-brenner AD-5260S intern

 

Pris 8480,- (uten win7)

 

Konfigurert fra denne:

 

http://www.netshop.no/Avdelinger/Netshop-PC/Netshop-Free/NetShop-Free-Intel-1155-PC-bygger-Konfigurer-din-egen-maskin-m-Win7-47899.aspx

 

Valgte gtx 580 da jeg vet at Bf3 er testet på dette kortet, men jeg trenger sikkert ikke mer enn gtx 560?

 

Er det forresten USB 3.0 på denne pcen? Jeg kom fram til at det var det da jeg googlet, men vanskelig å være sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Absolutt en grei PC.

Det jeg vil kommentere er kabinettet, som er litt på grensen til hva jeg ikke ville anbefalt.

 

Skjermkortet bør nesten være såpass, du kan eventuelt gå ned til GTX 570, som også bør holde godt.

 

Og ja, det er USB 3.0 bak på den maskinen.

Lenke til kommentar

Absolutt en grei PC.

Det jeg vil kommentere er kabinettet, som er litt på grensen til hva jeg ikke ville anbefalt.

 

Skjermkortet bør nesten være såpass, du kan eventuelt gå ned til GTX 570, som også bør holde godt.

 

Og ja, det er USB 3.0 bak på den maskinen.

 

Kan du si hva som er galt med kabinettet og gi meg et godt alternativ?

 

Jeg får ikke til å velge gtx 570 av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger jeg egentlig SSD ? Maskinen kommer til å stå på nesten hele tiden, og jeg har det ikke travelt med å få den på. Er det noen andre fordeler med SSD enn at det går raskt å starte programmer? Jeg syns ikke det er verd det.

Lenke til kommentar

SSD er uten tvil verdt det. Selv om du ikke skal skru av pc'en så er det en STOR forskjell. Åpne spill, programmer, mapper osv osv tar en brøkdel av tiden.

 

Om du ønsker og kjøre BF3 i 1920x1080 med mye "eye Candy" (AA, AF osv) så ville jeg nok kanskje vurdert 580 evt 3Gb utgaven av 580. Ser selv at jeg til tid og annen ligger på 1.1Gb brukt i spill nå om dagen og da kan det bli knapt me 570 som har 1280MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...