OdinTheGod Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg spurte komplett.no om deg gikk å feste en P2770FH på veggen. Jeg fikk ja som svar og link til passende veggfeste. Her er skjermen: Samsung 27" LCD Syncmaster P2770FH 1920x1080, 70000:1, 1ms, VGA/DVI/HDMI Her er veggfestet: Millimounts Veggfeste MA2730 med arm Max 18kg, tilt +/-15grader, VESA 75/100 Når du går inn og ser på skjermen og klikker lenken "Tilbehør" Vil du nederst på siden se et tilsvarende veggfeste.. Så alle indikasjoner er der på at dette skulle gå bra.. MEN! Nå har jeg fått skjermen.. Bakpå er det helt glatt.. Kan ikke se NOEN tegn på at jeg skulle kunne feste denne på veggen.. Bare hull til bordfestet.. Noen som har mer info? Har jeg blitt lurt? Har jeg driti på draget? Har jeg uggler i.. Nei. Det var noe annet.. Uansett... Jeg vil ha den på veggen, om jeg så må spikre den opp... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Det finnes ett VESA adapter til Samsung skjermer.. WMB1900T Mount Bracket Men jeg trenger vel noe til 27" :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå