Harald Gjerholm Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 På leveggen Bildet er fjernet. Sikkert noen som ønsker å kutte litt på dette regner jeg med. Tatt av blomster på leveggen på verandaen. Håndholdt Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Et artig og enkelt komp hvor lys og skygge får leke og utforlde seg Veldig mye støy i storformatet, noe jeg regner med at er et resultat av høy ISO. Dessverre er Canon kjent for å være litt svak på høy ISO, så det er noe du bør ha i "bakhode" Personlig annser jeg 400 ISO som maks når jeg er ute og knippser Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Dette bildet har egentlig ISO 400. Jeg har justert litt ned lys og litt kontrast opp i DPP . Bildet er tatt i RAW. Dette medfører at ISO viser flere tusen istedet for 400. Aner ikke hva det kommer av. Sitter og prøver meg frem litt. Ser ikke ut til at dette skjer med bilder tatt i JPEG. Jeg bruker aldri mer enn 400 ISO for jeg kjenner til problemet. Jeg ser forøvrig ikke noe støy på min skjerm men du ser det sikkert i PS. Rare greier dette her. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Veldig fint blomster/stemningsbilde hvor farger og lys nesten er mer motiv enn motivet selv:) Synes kanskje hø.side blir litt dominerende i og med at det blir såpass mørkt. Ville unngått den som dekker den ene blomsten. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette du mente med den rare iso verdien..ja har ikke opplevd dette selv da,men sikker de som vet svar på det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg