Gjest medlem-16183 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hei, jeg har den nyeste Ubuntu og jeg lurer på om det er noen måte å finne tilbake til den lange krypteringsnøkkelen som jeg fikk da jeg krypterte Home mappen? Endret 6. september 2011 av medlem-16183 Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kort sagt: Nei. Har du overskrevet nøkkelen så må du hente den ut fra safen hvor du la lappen du skrev den originale nøkkelen ned på. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Uhm, sorry for å si det, menne, du er fucked. Evt så kan du bruke en supercomputer til å knekke den, men det blir nok dyrt siden du trenger den i noen hundre millioner år. EDIT: Leste litt om AES256 nå, og du trenger lengre tid enn den tiden universet har eksistert for å teste alle muligheter. Håper du ikke hadde noe viktig der Endret 14. juli 2011 av AlecTBM Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 jeg har ikke mistet tilgang, men jeg skulle hatt nøkkelen i tilfelle pc'n krasjer eller lignende. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Les her. Testet akkurat selv og det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå