raspberrycheesecake Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har en 24'' bmx cruiser som eksen min bygget for meg, fra bunnen av, med utvalgte deler fra chainreactioncycles nettstedet + felger,ramme og gaffel fra ebay. Mens vi var sammen var det han som tok seg av å skru på sykkelen min om fks kjedet ikke var stramt nok, og smurte kjedet og oljet bremsene for meg..Men nå som jeg og han ikke er sammen mer, så må jeg jo begynne å gjøre disse tingene selv, da jeg ikke gidder å dra til et sykkelverksted og betale penger bare for å fikse på småting. Så da er spørsmålet - er det noe multiverktøy jeg burde kjøpe som er greit å ha, og lett å bruke? Jeg er jente, så jeg er helt noob når det kommer til verktøy og å skru sykkel. Og er det noe sted på nettet hvor det står hvordan man gjør slike ting, eller burde jeg bare spørre noen og be dem lære meg? Hva slags olje trenger jeg? Og kanskje jeg burde kjøpe lappe-saker også, i tilfelle jeg punkterer slangen.. Årh, det er virkelig frustrerende når oss kvinnfolk må begi oss ut på mannfolk-arbeid, men jeg vil jo virkelig fortsette å sykle, selv om jeg er singel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå