Nygard Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Brua til Kveøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Velkommen over omsider! Fint lys på brukarene! Blir vel noen flere bilder av brua etterhvert kanskje... ! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ikke den mest pitoreske brua, men den moderne arkitekturen gir et stramt og godt komp Lenke til kommentar
Nygard Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for det. Det tok sin tid. Brukervenligheten med å registrere seg her er ikke enkelt. Vil tro mange faller av, eller gir opp. Jeg ønsker og se dine bilder, men hvordan finner jeg dem? Ditt brukernavn ligger ikke medlemslisten! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Takk for det. Det tok sin tid. Brukervenligheten med å registrere seg her er ikke enkelt. Vil tro mange faller av, eller gir opp. Jeg ønsker og se dine bilder, men hvordan finner jeg dem? Ditt brukernavn ligger ikke medlemslisten! Klikk på smort1 så kommer du inn i profilinfo. Nede der et sted står det ofte et navn (iallefall på meg). Så kan du slå opp i medlemslisten og finne navnet, klikk på dette osv...... Et kronglete system foreløpig, men det blir nok bedre etterhvert har jeg forstått. Jeg f.eks. bruker et alias i Forum, men et annet brukernavn i Bildekritikken når jeg legger inn bilder. Oppdaget først i ettertid at det må gå 180 dager før jeg f.eks. kan endre på/tilbake til mitt fulle navn. Det er nok ulike årsaker til at en del ikke oppgir sitt fulle og hele navn, kfr. det vi var vant med på gamle digit også.. Noe av årsaken her inne er at dette er linket så nært opp mot diskusjon.no osv.. hvor en som kjent har en mengde forskjellige "topics" ikke bare "digit" å forholde seg til..... Håper at det skal bli et "renere" og mer dedikert grensesnitt kun inne på Bildekritikken etterhvert..... Litt uvant å venne seg til slik som det er nå, men det funker når en først har gjort seg kjent med manøvreringsmulighetene.... Endret 14. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg