AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er så heldig og funnet meg verdens beste samboer Han har vært gift før og har 2barn med sin eks-kone. Jeg har ingen barn, har et forhold på 3år bak meg! Vi skal pusse og, og idag når jeg ryddet på det rommet, så låg det en kasse, med masse bilder fra da de giftet seg og masse fra de 12 årene de var sammen! Litt rart å se, men sånn er det jo! Jeg er ikke sjalu eller noe, hun er en veldig grei eks, som jeg kan snakke og være med helt greit (Heldigvis) Men tingen er at når min samboer fant disse bildene, så ville han hive de, men jeg sa han ikke måtte gjøre da, da det er jo en del av hans barn idenditet ( Ja, jeg er førskolelærer, så sånne ting syns jeg er viktig) Men så tenkte jeg på etterpå, liksom, kor mye tenker han på det de hadde, og alt de gjorde, ja, om han tenker mye på det?? Gjør dere som er i en sånn situasjon selv, tenker dere mye på det? Sikkert et rart spm, men takker for svar Postet av anonym: b377f52d885a35c7b22a850a96a1b18e Lenke til kommentar
pakini Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ka du tenker på? Om han noen gang tenker på den tiden? Det gjør han nok, er jo en stor del av livet hans, men ikke på den måten at han savner det, han er jo sammen med deg no Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har vært gift, har to barn med henne og har nå ny kjæreste, dog ikke samboer enda. Jeg tenker relativt ofte på det vi hadde sammen, jeg ser jo bevisene for det hver dag. Jeg tenker også på ting vi pleide å gjøre sammen og slikt også. MEN, det viktigste er at selv om jeg tenker på disse tingene så gjør jeg ikke det med noen som helst form for kjærlighetssavn hvis vi skal kunne kalle det det. Det ligger heller ingen kjærestefølelser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå