urizen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er helt fersk på vannavkjøling-issuet. Det stemmer, ja! Men jeg lurer på en en liten ting: Trenger jeg å bruke isolasjon alltid til begge kjøleblokkene mine (cpu/gpu) eller? Og hva anbefales isåfall? Takker for alle svar! Amd xp 1800 geeforce 4 ti 4200 Lenke til kommentar
shebban Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du trenger ikke isolasjon med vanlig vannkjøling nei! Bare ved bruk av pelt element eller hvis vann temperaturen er under rom temperaturen. :wink: Lenke til kommentar
urizen Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Men sett at vannet er kaldere enn lufta. Hvordan skal jeg da isolere kjernene, og hva er best å bruke da? :-? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 neoprengummi er vel det beste mener jeg, alt som er i kontakt med det som er kaldere enn luft temp må isoleres Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Men sett at vannet er kaldere enn lufta. Hvordan skal jeg da isolere kjernene, og hva er best å bruke da? :-? Det kommer ann på hvor mye kaldere vannet er enn lufta og, hvor høy luftfuktigheten er ! Jeg hadde -19grader i vannet mitt i vinter, luftfuktighet på 13% Trengte ikke isolasjon i det heletatt. Men det kan være lønnsomt ! HK og CPU kan ta kvelden om du er uheldig. Vill isolert med neopren ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå