smort1 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Stikk ut! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Imponerende utsikt og jeg kjenner følelsen. Bildet er nok noe preget av at du var der på høylys dag. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Et herlig motiv med et skummelt sug. Jeg lider av frenetisk høydeskrekk og blir svimmel nå jeg kommer to trinn opp i en gardintrapp. Så dette er ikke noe for meg. Her kunne du vært tjent med å undereksponere et lite hakk. Da ville du ungått overeksponeringen på skyene og du ville fått litt mer punch i grønnfargen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takker Erik! Som du nevner så preges det nok av høylyset ja. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takker wasco! Tenkte nok ikke langt nok mht. eksponeringen her nei (hadde nok med å konsentrere meg om å ikke dette....) Glemmer fort å tenke på det tekniske av og til, bør nok banke inn i hodet : "ta flere bilder med forskjellige innstillinger"..... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Imponerende skue og en fantastisk utsikt:) Det harde lyset er nevnt, og som Wasco sier hadde nok noe undereksponering gjort bilde enda bedre. Har selv vært der og lider ikke av høydeskrekk. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flott bilde og flott utsikt! Har nettopp vært der, men da var det tunge tåkeskyer som ødela utsikten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takker Morten! Ja, det hadde nok gjort seg med et trinn eller to på eksponeringen .... TAkker Torhild! Jeg var heldig med været den dagen. Ellers de siste ukene har det vært heller grått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg