Gå til innhold

Huawei U8800 hos Ventelo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1069,- er totalprisen i et år med abonnement fra Ventelo.

Altså måndesprisen ganger 12.

Står forklaring av stjernen på høyre side.

* Minste totalpris

Forbrukerombudet har pålagt mobilbransjen å opplyse om faste kostnader.

Minste totalpris er prisen på telefonen pluss faste avgifter, etableringsgebyr og månedsabonnement i avtaleperioden. Ringepris er ikke medregnet i prisene.

Ved kjøp av telefon med abonnement binder du deg til Ventelo i 12 mnd.

Anonsen sier ingenting om telefonen er operatørlåst eller ikke, men de fleste operatører har vel blitt pålagt og gi ut låskodene så lenge du binder opp abonnementet uansett .. Selv tipper jeg den ikke er låst, men det kan du jo sjekke med ventelo.

Husk og bestille epost/e-faktura for å slippe papirfakturagebyr på 29 kroner månden.

-

Edit: Så med andre ord, så er svaret på spørsmålet ditt;

Ja, du kan kjøpe den og bruke OneCall, men du må betale måndesprisen på et abonnement hos Ventelo i 12 månder.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Hvordan er forresten dette med nummer? Ser jeg kan overflytte mitt nåværende nummer eller få tildelt et nytt ett.

Kan jeg velge å få tildelt et nytt nummer, få telefon + simkort, for deretter å legge dette simkortet til side og bruke det gamle simkortet? Da vil jeg beholde det gamle nummeret?

Eller skal jeg overflytte mitt nåværende nummer? Da vil jeg vel ikke kunne bruke mitt nåværende simkort?

Rotete forklart, men håper noen forstår :=)

Lenke til kommentar

Ja, dette er sikkert en av de billigste mulighetene til og skaffe seg en U8800.

Dersom du skal bruke ditt nåværende OneCall abonnement må du bestille et nytt nummer hos Ventelo, mange operatører tar en etableringsavgift dersom du velger nytt numer, ofte på 200-300 kroner.

Ser ikke ut som Ventelo tar noe ekstra betalt for dette, som jeg kan se værtfall.

SIM-kortet du får fra Ventelo legge du i en skuff, og bare betaler den måndelige avgiften.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar feil, så kommer den første fakturaen kommer som regel i papirformat.

Etter den er betalt i f.eks nettbank får du tilbud om å få den neste som efaktura.

Efaktura på settes opp i nettbanken, det er ikke noe operatøren kan sette opp på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte telefonen selv for snart tre uker siden, enda ikke mottatt den, fikk simkortet ganske tidlig tho...

Edit: Ringte inn og fikk høre at det mest sannsynlig er fordi det har blitt solgt sykt mye av den "pakken" nå...

Endret av Acherontic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...