Dryper Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei! Jeg trenger en billig skjerm som er mellom 10-15 tommer til en server som står inne i et "kjøleskap" den kan ikke være større en 15 tommer men kan være helt ned til 10 tommer. Lurte på om noen vet om noen rimelige skjermer av denne størrelsen, linker hadde vært greit! pris mellom 0-1000.- Takker Dryper Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg trenger en billig skjerm som er mellom 10-15 tommer til en server som står inne i et "kjøleskap" den kan ikke være større en 15 tommer men kan være helt ned til 10 tommer. Stå inne i et kjøleskap? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg trenger en billig skjerm som er mellom 10-15 tommer til en server som står inne i et "kjøleskap" den kan ikke være større en 15 tommer men kan være helt ned til 10 tommer. Stå inne i et kjøleskap? Ja altså jeg bruker kjøleskapet som rack, montert vifter etc . bruker ikke selve kjølefunksjonen til kjøleskapet. Men jess en liten sjerm, letet mye men finner ikke noe som helst. blir 17 tommer og oppover only som jeg finner på steder som feks komplett og mpx Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kjøp noe brukt f.eks: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29611692 Tviler på det er noe i den størrelsen i produksjon enda, og om det er så er det til et lite marked og prisen blir sikkert høy. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Du finner noe små skjermer på dustin. de rimligste er dog under 10 tommer, skal du opp i intervalet ditt, så var det bare touchskjermer. Men de skal da funke også. http://www.dustinhome.no/17-tommer-eller-mindre/group/21703?CurrentPage=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå