Kuldesjokk Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Heisann. Skal selge min Asus G73JH med i5 prosessor, 4gb ram, 5870 skjermkort og 500gb hdd. har også ettermontert en intel x25-m gen2 120gb ssd i den. Har tenkt å selge den med denne, evt legge prisen litt lavere, men da med en kingston 40gb ssd, med intel firmware (med TRIM). Pc-en er cirka 9 måneder gammel og har en nypris på 11-12k avhengig av hvilken butikk du kjøpte fra. Hva mener dere er en fornuftig pris på disse 2 alternativene? Har foreløpig lagt ut en annonse der den koster 7k med 120gb og 6k med 40gb, linker ikke til annonse da det vil ansees som reklame hvis jeg husker rettningslinjene korrekt Mvh Kuldesjokk Edit: skriveleif i emnefelt, G73 ikke G74 Endret 13. juli 2011 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Får du ingen henvendelser etter 14 dager så setter du ned prisen med 500kr Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Ser ut til å gå greit, fikk et bud på 7k i dag, samt en fyr som ville bytte mot 4tb NAS og en samsung q330, tror jeg går for sistnevnte da jeg liker maskinen og NASet, samt er det pengene skulle gått til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå