Dunestar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Jeg har laga ei side om naturfotografier og tenkte at man må jo ha en logo! Jeg har verken programmer eller kunnskaper til å lage noe profft og tenkte kanskje dere kan hjelpe?? Helst under 130 pixler høyt? Sida er her. Det hadde vært helt supert!? Vær så snill, ikke kom med kritikk av sida, nå!? Ikke heng dere opp i koden. Den rydder jeg opp i senere... Edit: I logoen skal det stå: Nature Photos Online Det hadde vært kjemoefint om dere hadde smellt sammen noe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ingen formeining om åssn du vil ha logoen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har mekka noen, skal bare laste de opp først Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bidrag 1: Bidrag 2: Slik vil siden se ut med den første logoen. Og slik ser den ut med den andre logoen. Kan lage dem annerledes hvis du vil det, eller jeg kan prøve å lage noen nye hvis du ikke er fornøyd Lenke til kommentar
designerus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg hadde respekt for deg før Dunestar, men nå har du plagiert siden min og jeg vil i framtiden ignorere deg. Synd da... Lenke til kommentar
designerus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg ber moderatore å vise respekt for meg og stenge denne topicen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ehm...hvorfor skal moderatorer stenge denne tråden bare fordi du er uvenn med dunestar? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ehm...hvorfor skal moderatorer stenge denne tråden bare fordi du er uvenn med dunestar? Fordi han hadde plagiert min side og nå ber han folk å lage en logo for han. For den siden, altså. Er ikke det dumt? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bidrag 1: Synes bidrag 1 gjorde seg best på siden. Passet liksom rett inn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bidrag 1: Synes bidrag 1 gjorde seg best på siden. Passet liksom rett inn. okey Får se hva Dunestar mener da... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg skal være enig i at den lignet veldig på siden til designerus... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ehm...hvorfor skal moderatorer stenge denne tråden bare fordi du er uvenn med dunestar? Fordi han hadde plagiert min side og nå ber han folk å lage en logo for han. For den siden, altså. Er ikke det dumt? Åja, den så litt lik ut ja. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det kaller jeg et grusomt plagiatn fyss Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 On behalf of the entire forum: Go fuck yourself! Hvis du liker et design veldig godt spør du fyren som har laget det om du kan få kopiere det. Man stjeler det ikke. Go sit in the corner! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Her støtter jeg designerus helt fullt ut. Man kopierer da ikke siden totalt sån helt uten videre. Det synes jeg er dårlig gjort og i tillegg be om at noen andre kan lage logoen hans?!?! Gjør noe selv da for pokker! Man lærer ikke av å kopiere av andre. En ting er å få ideèr, en annen ting er totalt fotokopi! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Edit: Fjerna alt etter at eg faktisk merka at du hadde kopiert 100% av designet ditt fra designerus. Patetisk av deg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dunestar, dette blir for dumt... Støtter designerus fullt ut på denne. Først stjeler du designet til designerus, så vil du ha noen til å lage logo for deg. Hva med å prøve å lage noe selv? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 *vente på svar fra Dunestar* Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Dunestar kan du ikke be Designerus lage en logo til deg ? Nei seriøst dette var dårlig gjort.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Nå kan ikke jeg se hva som er problemet. Altså ingen har copyright på html koden sånn sett. Om en lager en najs side kan en la seg inspirere til å sette koden likt isammen selv. Altså siden er ikke SÅ unik da så "alle" kan lage noe slik... Nå kommer det ann på om siden er kodet selv eller copy/past fra den eksisterende da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå