Gå til innhold

Burde jeg kjøpe denne pcen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LG lager veldig mange skjermpaneler, deriblant en IPS-variant. De er vel en av de største produsentene?

Det som er heller lite morsomt er CM GX 550W og et Nvidia-hovedkort. PSUen gir ganske råtten ytelse og Nvidia-hovedkort er ikke kjent for fenomenal ytelse mot USB og SATA-porter, ASUS hjelper kanskje litt da.

Prismessig er ikke dette ille, den vil sluke strøm og sannsynligvis bråke en del.

Lenke til kommentar

klarer psuen å ta 480 da? det gjør meg ikkenoe om den bråker fordi jeg bruker headsett når jeg gamer

er hovedkortet dårlig? jeg så det på prisguide for 650kroner, da kan det vel ikke være så bra?

Lenke til kommentar

Om GX 550W er like dårlig som GX 750W, vil maskinen sannsynligvis slutte å fungere pga PSUen. Etter det jeg finner etter litt rask googling vil jeg tro maskinen vil være ganske ustabil pga den strømforsyningen, spenningsreguleringen faller over 1V på 12V-linja fra idle til maks virker det som. Hvis designet er likt det i GX 750W vil den også gi rippelverdier på 3.3V-linja utenfor spesifikasjonene, det vil drepe RAMen.

Om du kjøper maskinen og bytter ut strømforsyningen med en skikkelig 550-650W-modell som TX V2 650W eller Core 650W hadde jeg ikke hatt noen problemer med å kjøpe denne maskinen. Den vil kjøre spill veldig bra og er en god LAN-rig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...