Gå til innhold

LED-TV til rundt 5000kr?


Anbefalte innlegg

Ny TV skal kjøpes inn, og jeg har sett en del på Samsungs LED-LCD skjermer i prisklassen 4-6000 kroner. Jeg blir imidlertid ganske forvirret av Samsungs navnesystem. Har fått med meg at UE betyr LED og tallet bak signaliserer antall tommer, men så kommer jungelen. A eller D? Noen har fire siffer bak denne bokstaven, andre har bare tre. Så her trenger jeg litt hjelp, det blir vel litt enklere å velge når en vet hva dette betyr?

 

TV skal i all hovedsak kobles til en XBOX og sikkert en BluRay-spiller. Betale for å se på reklame og NRK er ikke min greie...

 

Takker for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg en Samsung UE40D5005 for 4990 for tre dager siden. Er rimelig fornøyd, det eneste selgeren kicket litt på var den 100hz bildemotoren som han mente hakket litt på raske bevegelser. Bildet er sylskarpt og svartfargen er meget god.

 

Du burde kanskje ta en tur innom en forhandler og se først, men til film og PC-monitor er denne ypperlig. Spill og fotball har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar

100? Ser at tvene har 600/800 på dagens utgaver.

 

Hos amentio så jeg en tegnefilm på 2 tver hvor den ene var 50 og den andre var 100 , når de flyttet bildet sidelengs så hakket all svart på den med 50 iallefall.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...