Sn4k3Eye Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 I dag lager vi timeliste over de ansatte med deres timer pr. uke i et excel dukument, disse mailes deretter ut til de ansatte, disse oppgraderes ofte flere ganger i uka og ofte har man blandet sammen en litt eldre versjon, og det blir fort rot. Det vi ønsker oss er en webside vi logger på online for en alltid oppdatert liste over timene til de ansatte. Vi fører ingen timer selv, så funksjon for å melde inn timer er helt uvesentlig. Vi har vurdert å laste opp excel dukumentene i google documents, men ønsker oss en bedre løsning der en admin legger inn alle ansatte som brukere, og deretter legger inn alle timene for de ansatte. Så den ansatte kan logge seg på og sjekke hvilke vakter han/henne har den neste uka/mnd. Har googla en del, men har ikke funnet hva jeg leter etter. Er det noen som vet om et slikt system? Øsker oss med norsk språk, men det er ikke et must. Lenke til kommentar
conundrum Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vet at PowerOffice har en timeregistreringsløsning som skal være ganske fleksibel. NB: Jeg har ikke brukt produktet selv, men har hatt kunder som har uttalt seg positivt om det. Pris vet jeg heller ikke noe om. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kan anbefale tidsbanken.no, web basert timeregistrering. Den kan gjøre alt som du nenver. Selv liker jeg at du kan begrense på IP hvem som får lov til å logge inn (eks at kun IP til kontoret gir tilgang til innlogging), så ansatte ikke kan logge på hjemmefra eller på mobil. Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Mulig jeg formulerte meg litt feil, er ikke ute etter regisrering av timer, men kun en "vaktliste" med tider da de ansatte skal jobbe, som lett kan oppdateres online. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vel du kan gjøre det og, du trenger ikke å ta i bruk manuell innstempling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Google Docs.... Mulig jeg formulerte meg litt feil, er ikke ute etter regisrering av timer, men kun en "vaktliste" med tider da de ansatte skal jobbe, som lett kan oppdateres online. Google Docs... Lenke til kommentar
timeline Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg bruker timeregistrering gjennom mitt eget firma. Der kan jeg logge meg inn på web og skrive timer, og siden det er web-basert kan jeg sitte på jobb eller på hytta. Så lenge jeg har nett har jeg tilgang. I tillegg kan man registrere timer på telefonen, så når jeg er ute på oppdrag, eller reise har jeg det alltid tilgjengelig. Du kan sjekke ut hjemesiden til firmaet som har dette : Cerum AS - Timeregistrering er bare å ta kontakt med dem og spør. Var det jeg gjorde. Endret 2. november 2011 av timeline Lenke til kommentar
Haakonz Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 På jobben min bruker vi google docs til dette. Det fungerer toppers! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 www.mintimeliste.no MinTimeliste fungerer flott, men det er vel ikke det trådstarter spør etter. Han skal bare ha en måte å formidle vaktlistene på, ikke registrere timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå