Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag lager vi timeliste over de ansatte med deres timer pr. uke i et excel dukument, disse mailes deretter ut til de ansatte, disse oppgraderes ofte flere ganger i uka og ofte har man blandet sammen en litt eldre versjon, og det blir fort rot.

Det vi ønsker oss er en webside vi logger på online for en alltid oppdatert liste over timene til de ansatte. Vi fører ingen timer selv, så funksjon for å melde inn timer er helt uvesentlig. Vi har vurdert å laste opp excel dukumentene i google documents, men ønsker oss en bedre løsning der en admin legger inn alle ansatte som brukere, og deretter legger inn alle timene for de ansatte. Så den ansatte kan logge seg på og sjekke hvilke vakter han/henne har den neste uka/mnd.

Har googla en del, men har ikke funnet hva jeg leter etter. Er det noen som vet om et slikt system? Øsker oss med norsk språk, men det er ikke et must.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale tidsbanken.no, web basert timeregistrering. Den kan gjøre alt som du nenver.

Selv liker jeg at du kan begrense på IP hvem som får lov til å logge inn (eks at kun IP til kontoret gir tilgang til innlogging), så ansatte ikke kan logge på hjemmefra eller på mobil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Google Docs....

Mulig jeg formulerte meg litt feil, er ikke ute etter regisrering av timer, men kun en "vaktliste" med tider da de ansatte skal jobbe, som lett kan oppdateres online.

Google Docs...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bruker timeregistrering gjennom mitt eget firma.

Der kan jeg logge meg inn på web og skrive timer, og siden det er web-basert kan jeg sitte på jobb eller på hytta. Så lenge jeg har nett har jeg tilgang.

I tillegg kan man registrere timer på telefonen, så når jeg er ute på oppdrag, eller reise har jeg det alltid tilgjengelig.

Du kan sjekke ut hjemesiden til firmaet som har dette : Cerum AS - Timeregistrering

er bare å ta kontakt med dem og spør. Var det jeg gjorde.

Endret av timeline
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...