Peroy Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 En ny versjon applikasjonsbutikken til Android kan nå lastes ned. Slik er nye Android Market Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg kommer ikke inn på linken. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Lastet ned og instalert på min DHD CM7. Er denne versionen av market også kompitabel med honeycomb ? Prøv og last ned her: http://dl.dropbox.co...vending-new.apk Meget fornøyd med denne oppdaterte versionen, dritbra satt og og funker som den skal Endret 13. juli 2011 av Pixl. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 fikk ikke egen nyhet sist gang det kom nytt marked, og jeg lasta opp prøvde den tidligere i dag og fikk Force Close, mulig dette er en annen versjon? Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Lastet ned og instalert på min DHD CM7. Er denne versionen av market også kompitabel med honeycomb ? Prøv og last ned her: http://dl.dropbox.co...vending-new.apk Meget fornøyd med denne oppdaterte versionen, dritbra satt og og funker som den skal Takk for linken, nå virket det Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fungerer fint på min HTC Desire Z - men kun "Apper", ingen filmer.. Blir tilogmed på norsk, og ikke på engelsk som på bildene her ("Redaktørenes valg" faktisk). Det er fremdeles et visst forbedringspotensiale, jeg skulle ønske at man kunne "bla igjennom" apps sortert etter utviklerens nasjonalitet - slik at vi lekende lett kan finne norske apps. Det burde også vært mer utskiftning av de "aktuelle" app'ene ("Featured") - er litt meningsløst at app'er jeg allerede har installert vises der hele tiden.. Også ser det ut som om widgets er oversatt til "Moduler"? Hmmm.. Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 +1 knappen virker ikke hos meg.. har prøvd andre sider, da er det ok. Tror mobilen sin server/ side som er problemet Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fungerer dårlig på HTC Desire CyanogenMod 7.1.0 RC1. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Funker helt fint på min desire med CM7.1,prøv på nytt og slett hurtiglager for market Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Funker fett på min Incredible S Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Synes ting har blitt mye bedre der nå... Ser også ut som at Google har hentet ganske mye inspirasjon fra Microsoft sitt Windows Phone 7 UI, noe som er en god ting! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som har testet denne på Asus Transformer? Er den laget for Honeycomb? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Testet det på min TF. funket ikke så veldig bra nei, den originale funker bedre Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Galaxy S 2 her, den funker men jeg likte den ikke idet heletatt . Syns den var "for" fancy, for store/mye bilder.... Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Vil denne komme som en enklere nedlasting - over air - etterhvert? Vet ikke helt hvordan det funker med å laste ned filer og installere på telefonen, når det ikke er gjennom market... :/ (Er denne versjonen av Market standard på Android 2.3 forresten? ) Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fungerer knall på gamle htc heroen min. Mulig jeg som er sveiseblind på morgenen,men finner ikke "my apps" der? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Prøv menu knappen på telefonen Lenke til kommentar
oleva Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Pent og funksjonelt design, men treg i bruk. Etter at jeg la inn denne (på SGS med 2.3.3) fikk jeg feilmelding ved installering av flere apper ("insufficient space" og "not signed"), som dermed ikke lot seg installere. Reverterte til "gamle" market, og alt fungerte igjen... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg syns også nye Market er litt treig (sitter på en Galaxy S). Jeg prioriterer funksjonalitet fremfor design, så håper det bedrer seg etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg