medlem-243806 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg tenkte vi alle kunne begynne på en lenke om infinity blade Om f.eks tips om beste våpen, skjold osv. Og om hvordan slå ned god king. Ting du vet om infinity blade. Håper du har noe bra å legge ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Moderatormelding Flyttet til rett kategori Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 For å hjelpe tråden i gang, kan jo du, som førsteposter, kanskje komme med noen av dine tips og erfaringer? Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Etter første gang du har knust godking får du et av de beste skjoldene. Oppgradering den mye med skill points og det blir lettere å slå godking. Når du er i bloodline 10 og videre så får du masse penger hver kamp du vinner, spar opp til infinity blade og du knuser alle. Nå spør jeg et lite spørsmål, er det sånn at du kan vinne infinity blade når du slår godking? Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 For å hjelpe tråden i gang, kan jo du, som førsteposter, kanskje komme med noen av dine tips og erfaringer? Takk for tipset Etter første gang du har knust godking får du et av de beste skjoldene. Oppgradering den mye med skill points og det blir lettere å slå godking. Når du er i bloodline 10 og videre så får du masse penger hver kamp du vinner, spar opp til infinity blade og du knuser alle. Nå spør jeg et lite spørsmål, er det sånn at du kan vinne infinity blade når du slår godking? Lenke til kommentar
a-z Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det går ikke an å "vinne" Infinity Blade. Når du slår God King bare får du masse penger, og du starter på neste bloodline. Du må få Infinity Blade-sverdet for så å gå ned i kjelleren og slå The Deathless. Når du til slutt slår Zero Mech har du på en måte greid spillet, men du kan fortsatt fortsette å levle. Når du slår Zero Mech kan du starte et New Game+, da mister du alt av våpen, skjold, ringer, rustninger og gull, untatt game stats. Så kan du fortsette å levle. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det går ikke an å "vinne" Infinity Blade. Når du slår God King bare får du masse penger, og du starter på neste bloodline. Du må få Infinity Blade-sverdet for så å gå ned i kjelleren og slå The Deathless. Når du til slutt slår Zero Mech har du på en måte greid spillet, men du kan fortsatt fortsette å levle. Når du slår Zero Mech kan du starte et New Game+, da mister du alt av våpen, skjold, ringer, rustninger og gull, untatt game stats. Så kan du fortsette å levle. Det er veldig mange ting jeg ikke forstår, kanskje fordi jeg ikke har erfaring med rpg-spill. Hvis man trykker den blå knappen med utropstegn får man masse info om fienden, f.eks et flammesymbol og et skjold med strek over. Hva betyr dette? Hva betyr det når det hanger et f.eks giftdråpesymbol under "måleren" for liv til motstanderen? Hva vil det si når jeg drar til skurken med "Khil"-sverdet, og det noen ganger står "poison hit"? Lenke til kommentar
a-z Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det går ikke an å "vinne" Infinity Blade. Når du slår God King bare får du masse penger, og du starter på neste bloodline. Du må få Infinity Blade-sverdet for så å gå ned i kjelleren og slå The Deathless. Når du til slutt slår Zero Mech har du på en måte greid spillet, men du kan fortsatt fortsette å levle. Når du slår Zero Mech kan du starte et New Game+, da mister du alt av våpen, skjold, ringer, rustninger og gull, untatt game stats. Så kan du fortsette å levle. Det er veldig mange ting jeg ikke forstår, kanskje fordi jeg ikke har erfaring med rpg-spill. Hvis man trykker den blå knappen med utropstegn får man masse info om fienden, f.eks et flammesymbol og et skjold med strek over. Hva betyr dette? Hva betyr det når det hanger et f.eks giftdråpesymbol under "måleren" for liv til motstanderen? Hva vil det si når jeg drar til skurken med "Khil"-sverdet, og det noen ganger står "poison hit"? 1. Dersom du får et flammesymbol (ved siden av sverdet) når du trykker på utropstegnet, betyr det at fienden har ekstra "fire hit". Det er noe som gir ytterligere skade enn det våpenet i seg selv har, med mindre du har et skjold som beskytter mot ild. Dette kan du se i menyen om profilen din, (gå inn på butikken eller der du ser alt du har kjøpt/funnet). Dette gjelder for både deg og fienden, begge kan ha ekstra damage i form av poison, lighting, fire, ice, dark, blood, light (kommer ikke på flere i farten), og begge kan ha beskyttelse mot det (alle ekstrakreftene gjør omtrent det samme, de gir ekstra damage, men noen har litt forskjellige egenskaper, som f.eks. blood. Har du et våpen med f.eks. +100 blood, vil livsmålerene din bli fylt opp med 100 liv for hver gang du slår fienden, med mindre han har beskyttelse mot blood). F.eks. har du Dragoor Blade (som har ekstra fire damage) og fienden din har skjold som beskytter mot fire, så vil du kun hitte med damagen Dragoor Blade gir, ikke den ekstra damagen som ilden gir. Her er et eksempel: http://mobilitydigest.com/wp-content/uploads/2011/08/infinity-blade-2.png Her ser du at Randor gir 170 i damage og 230 i ice damage. Det betyr at du vil hitte 170+230= 400 damage for hver gang du slår fienden, med mindre han har ice på skjoldet sitt. Da vil du kun hitte 170 damage (+ evt. ekstra damage points du har fra å levle). Her er et annet eksempel, som illustrerer noe av det jeg har sagt: http://iphonetechtips.files.wordpress.com/2010/12/20101210-090149.jpg?w=640 Her ser man at Plated Golem har beskyttelse mot lightning, poison og blood. Da vil ikke noen av de nevnte "ekstrakreftene" virke på ham. Men han har ingen "ekstrakrefter", ettersom du ikke ser noen symboler ved sverdet. 2. Det at du har et giftdråpesymbol under livsmåleren for fienden din etter at du har slått ham, betyr at våpenet ditt har poison som en "ekstrakraft". Har du f.eks. et våpen med +50 poison, så vil fienden din tape 50 liv per sekund i noen sekunder etter at du har slått ham. Dette skjer når du slår ham med Khil, ettersom det er et sverd som har ekstra poison damage. Det vil stå poison hit når du slår ham så fremt han ikke har beskyttelse mot poison, og "livene" hans vil falle med så og så mye i sekundet i noen sekunder etter at du har slått ham. Føler at dette var en forholdsvis lang og kronglete forklaring på spørsmålene, men håper det hjalp Bare å spørre hvis det er noen som lurer på noe mer Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gode svar på alt jeg lurte på. Takk! Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 samme her! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå