tflovik Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Morsom diskusjon, tror ikke merket er det viktigste bestandig. Heller den som står bak kameraet. Selv bruker jeg µFT kamera fordi det tiltaler meg, er selv fornøyd med bildene mitt kamera kan produsere selv om jeg registrerer at det finnes fanboys som prøver å rakke ned på dette formatet. Har ikke sett antydning til slikt på dette forumet, men på forumet til Dpreview har jeg sett slikt. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) For en diskusjon. Om Elkjøp osv pusher enkelte kameramerker må da være helt i orden. Det som jeg reagerer på (som også andre har nevnt) er når selgerne ljuger for å selge nettopp dette merket.(kunne likegodt vært Pentax, Nikon, Canon, samsung eller hvem som helst andre) (OOPS, GLEMTE VISST OLYMPUS, HÅPER IKKE NOEN BLE STØTT) Når du går inn i en dagligvarebutikk, tror du varene er tilfeldig plassert rundt i butikken? Nei, butikker har også avtaler om hylleplasser til forskjellige varer. Er det tilfeldig at Idun ketchup eller Nora surkål er plassert som de er? Neppe. Kiwi pusher selvfølgelig firstprice, Rema 1000 pusher selvfølgelig Nordfjord kjøtt fordi de har gode avtaler. I en Rema butikk er plassen til Gilde mikroskopisk i forhold til Nordfjord. Men problemet begynner om de ansatte i butikken begynner og fortelle deg at Idun ketchup er 1million ganger bedre enn Heinz ketchup pga fargen eller noe drit. Dette blir ren løgn. Viktig at folk blir klar over at EL-kjedene driver med løgn hvis dette er tilfellet. Endret 28. juli 2011 av to88he Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg jobber i kjeden (dog ikke en helt vanlig Elkjøp- butikk). Ja, det finnes de selgerne som er maks sleipe og som går veldig langt for å selge. Men jeg tror det er større sannsynlighet for å møte på en inkompetent selger enn en løgner. På mange varehus er jeg rett og slett skuffet over nivået på selgere. Det virker som det er litt random hvem som får jobb. Ikke overalt men noen steder. Og jeg har merket en forbedring. Og så har man videre selgere som er inkompetente og sleipe. Det er en dårlig kombo og selv om de kanskje ikke prøver å lyve så blir det til det likevel. EDIT: Jeg jobber dessverre ikke i skjeden, men kjeden... Endret 28. juli 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Sitat: Jeg jobber i skjeden.... Da tror jeg at du skal holde deg til ditt fagområde å ikke begynne å blande det med fotografering! :!: Endret 28. juli 2011 av Kjell75 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Haha! Men er ikke foto og skjeden en bra kombo? Endret 28. juli 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 He he he tja kanskje, i visse tilfeller... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Men er ikke foto og skjeden en bra kombo? Kremt - tror det er lurt å unngå makro i såfall Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Men er ikke foto og skjeden en bra kombo? Kremt - tror det er lurt å unngå makro i såfall Var det ikke ei som lurte på maro-objektiv til fotografering av dotten sin for en tid tilbake Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fysj... rekelukt på objektivet.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Men er ikke foto og skjeden en bra kombo? Nja - det blir i alle fall ikke en drittjobb. Har vært i andre Elkjøpbutikker hvor kundeservicen var ræva - er spent på hvordan det ville blitt i "din" butikk.. Eller - vil jeg egentlig vite det? Endret 29. juli 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg jobber iallefall på en Elkjøp Express butikk. Vi har mindre produkter i butikk (da vi holder til på kjøpesentre) og vårt fokus er økt kundeservice. Vi er bare 3-4 ansatte per butikk og det er litt "strengere" for hvem som blir ansatt. Når det er sagt så er det ingen i vår butikk som er noe ekspert på foto. Alle av oss må kunne mobil/tele. Så har vi stort sett en som kan data. Det er de to største gruppene. Express- butikkene får mye skryt for kundeveiledning/service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå