Trond J. Pettersen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Test bilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette virker for godt til å være sant . Et bra resultat, men går ut i fra at det er gjort manns jobb i etterbehandlingen mht til lys og kirke. Imponerenden nok, men tar jeg feil, legger jeg meg langflat. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fantastisk fotografi - godt sett og godt gjort - uansett hvilken eventuell etterbehadling som er blitt foretatt! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er vel ingen tvil om at dette er en manipulering Men, dette er en form du beherker til fingerspissene, så da må jo resultatet blir bra Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Som jeg skriver så er dette bare et test bilde. Spørsmål 1 Hvordan kan jeg velge nyansen på bakgrunnen, ser noen feks. har sort bakgrunn .2. Og hva med størelsen på fila ? PS.Alle mine bilder er manipulerte, mer eller mindre. (slik vel tilfelle er for de fleste bildene her på Digit) Lenke til kommentar
BildeforBilde Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vel, manipulasjon er gjort i det øyeblikk bildet tas : det vil alltid være en liten flik av helheten som fanges, og dermed er det meste holdt utenfor. Bildet er derimot fint å betrakte, finfin formidling ! Å tegne med lys har du gjort til en klassisk visning her, og dette funker. Betrakter bildet ditt i en malerisk setting, siden en del detaljer blir noe ullent. Ang. bakgrunnsfarge så klikker du på "endre bildet", deretter klikk ønsket farge, og så lagre. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nydelig bilde med en herlig stemning Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du maler med lys!!!! Du er dyktig! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vist dette er en test,hvordan blir fortsettelsen da... Utrolig bra lys og stemning i dette bilde. Så du lurte på størrelse på bildene her inne i ett spørsmål på ett av mine.Mener det er maks 4000mpx i en retning,men skal ikke si det sikkert om du kan gå høyere.Men helt sikkert maks 5MB Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja ser exif ikke er med,så lurer da vilket program du bruker. I PSE bruker du SAVE AS og ikke SAVE FOR WEB for å få med exif'n. Minuset er att du da må sjekk om bildet ikke overskrider 5MB. I CS5 kan du bruke SAVE FOR WEB,men du må huke av i boksen,METHDATA/ALL Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for det Jan Erik da lærte vi noe nytt igjen. Ser ut som det ikke lengere er mulig å plassere kommentaren til den man ønsker å kommentere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ser ut som det ikke lengere er mulig å plassere kommentaren til den man ønsker å kommentere. Hvis du klikker på "Kommenter i forumet", så ser du samme diskusjon, men i "forum-klær". Her kan du trykke på svar under den kommentareren du skal svare på. Slik jeg har gjort her. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Som jeg skriver så er dette bare et test bilde. Spørsmål 1 Hvordan kan jeg velge nyansen på bakgrunnen, ser noen feks. har sort bakgrunn .2. Og hva med størelsen på fila ? PS.Alle mine bilder er manipulerte, mer eller mindre. (slik vel tilfelle er for de fleste bildene her på Digit) Ble dette riktig Hmmm Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fantastisk Trond ... død,s bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg