minotir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei! Har koblet opp mine to pc'er på nettverket jeg har hjemme og jeg klarer å føre over filer, men jeg ligger på opptil 1mb i hastighet. Er ikke dette veldig lite? Jeg klarer jo å laste ned fra nettet med høyere hastighet. Har dette noen med innstillinger på router å gjøre kansje? Håper på svar! -Sindre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du må finne ut hva som begrenser hastigheten. Kan være en dårlig kabel, prøv å bytte begge TP-kablene om du har noen andre liggende. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Teoretisk sett så burde det minst være 12,5 MB/s ved bruk av 100 Mbits nettverkkort og to PCer i LAN, så du har nok rett i at det er noe galt, men er litt usikker på hva du kan gjøre med det. Du kan jo gjøre failproof og restarte routern og kanskje du har flaks. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 ¨Har prøvd med både kabel og trådløst nå og får det samme resultatet og nå klarer jeg plutslig ikke å få tilgang til den stasjonære pc'n (fra laptopen). Mulig det er noe jeg har gjort galt fra begynnelsen av? Noe jeg bør sjekke ut? Har prøvd å resatt ruter og, men den skal ikke være noe problem, er bare 1 mnd siden jeg fikk den av telenor. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Noen som har flere tips? Kan det være noen begrensninger på routeren som jeg kan slå av? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Har fått meg ny router fra Telenor nå siden jeg skal bytte til superbredbånd (eller hva det nå heter) å når jeg tester nettverkshastigheten nå så får jeg bare opp til 2 mbit/s. Hva kan det være som gjør dette? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 var nok ikke det jeg spurte om gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå