abene Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 MSI slår på stortromma. Skikkelig solid spillbærbar lansert Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tastaturet er videre utviklet spesielt med tanke på spill. Windows-tasten er flyttet til høyre, og CTRL- og ALT-tastene skal være forstørret, slik at disse tastene er enklere å treffe. Idiotisk. Om man tjener noe på at CTRL-tasten er forstørret (dvs. du bommer tidligere) så tørr jeg påstå at man er rimelig ubrukelig som spiller. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Grelt design Ikke like grelt som de forrige MSI gamer modellene Lenke til kommentar
Fable Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan si hva du vil om den, men laptoper er etter min mening skumle saker. Du vet aldri hva du får - i motsetning hvis du bygger selv. MSI har fått veldig god omtale for sine laptoper myntet på spill. Det gjør at jeg er mer enn villig til å akseptere noe kjipere/styggere design for en maskin jeg vet gjør jobben og som er stabil. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvorfor skal alltid gamer-laptoper se ut som et romskip? Ville mye heller hatt en Kunshan P150 for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå