Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe cowon mp3 spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cowon i9 er såvidt jeg vet en utgått modell. Kan se ut som Teknikmagasinet har i noen butikker. Cowon J3 ser ikke ut til å være på lager noe sted i Norge. Importøren er tom og kan ta inn på bestilling.

Men mulig du finner på utenlandske butikker.

Har noen få Cowon D3 på lager, men de er fotsatt ganske dyr.

Sjekk www.prisjakt.no

Mvh

Einar

www.vostok.no

Endret av Vostok.no
Lenke til kommentar

Cowon i9 er såvidt jeg vet en utgått modell. Kan se ut som Teknikmagasinet har i noen butikker. Cowon J3 ser ikke ut til å være på lager noe sted i Norge. Importøren er tom og kan ta inn på bestilling.

Men mulig du finner på utenlandske butikker.

Har noen få Cowon D3 på lager, men de er fotsatt ganske dyr.

Sjekk www.prisjakt.no

Mvh

Einar

www.vostok.no

tusen takk for svar. står nå fast på j3 eller s9...får lete meg fram. den prisjakt siden hjalp mye..takk for den:)

Lenke til kommentar

Pixmania har J3 inne, men litt høy pris ser det ut som (2100,- 32 GB versjonen). Det er en av Cowon's nye modeller så den får oppdateringer, så det er nok verdt prisen.

Husk at S9 ikke har plass til ekstra minnekort og får lite oppdateringer fremover. Ellers en super spiller om du får en god pris på 16/32GB versjonen :) Men du kanskje angrer senere når du vil utvide minnet ;)

Endret av kriss111
Lenke til kommentar

Pixmania har J3 inne, men litt høy pris ser det ut som (2100,- 32 GB versjonen). Det er en av Cowon's nye modeller så den får oppdateringer, så det er nok verdt prisen.

Husk at S9 ikke har plass til ekstra minnekort og får lite oppdateringer fremover. Ellers en super spiller om du får en god pris på 16/32GB versjonen :) Men du kanskje angrer senere når du vil utvide minnet ;)

Ja det var visst bre 4 gb å få på s9 på norske sider. pixmania.com har jeg hørt veldig mye negativt om. Hvertfall angående kundeservicen. og om det skulle være noe feil så vil jeg vel slite? heller kanskje litt mot j3 alikavel. Men den er jo ganske dyr, skal jo egentlig kun bruke spilleren til musikk så alt annet er jo lite relevant. Men dersom lyden er bedre på j3 enn s9 så er d nok verdt det. :)

Lenke til kommentar

Eller Cowon D3 til samme prisen :cool:

Men dersom lyden er bedre på j3 enn s9 så er d nok verdt det.

Skal ikke være noe særlig forskjell på lydkvaliteten på Cowon spillerne. Rent teknisk sett er vel Cowon O2 den beste. Har 16GB med DAB radio og MiniTV, men den blir kanskje for stor for deg? Den har også SD-kortleser.

, skal jo egentlig kun bruke spilleren til musikk så alt annet er jo lite relevant.

Da er jo kanskje klassikeren (den gode gamle) Cowon D2+ et alternativ. Det er fortsatt mange på lager og selges ganske gunstig. Den er liten, har bra batteri, blant de beste utgangseffekter blant Cowon sine spillere og har SD-kortleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...