Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Sikkert en fille ting,men prøver å legge inn allerede innlagte bilder i ny kategori.Dette ser ikke ut til å virke.Kan det gjøres noe med? http://demo.digit.no/bilde/sunset-at-sandefjord-port/863624/ Dette for eksempel...jeg har ikke lagt det inn i abc-læring,og får ikke byttet kategori. Endret 13. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg må nok erklære meg skyldig her. Jeg brukte bildet ditt i går for å teste opplastingsgrensen i forhold til abc læring. Men får du ikke endret kategori når du trykker på "endre bilde" ? Får det til på andre bilder du har? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg må nok erklære meg skyldig her. Jeg brukte bildet ditt i går for å teste opplastingsgrensen i forhold til abc læring. Men får du ikke endret kategori når du trykker på "endre bilde" ? Får det til på andre bilder du har? Skal prøve nå Ikke på bildet du lånte,men ikke tenk på det.På andre gikk det nå helt greit,så ser dette som løst Endret 13. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg