Disco Stu Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Håper noen kan komme med noen tips til meg. Jeg skal ha nytt kabinett, hovedkort, CPU og power. Skap hovedsaklig brukes til spill. Gjerne litt i budsjettklassen Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vet ikke dine andre deler, men skal komme med forslag Skriv de andre delene dine Kabinett: COOLER MASTER MIDITOWER HAF 912 PLUS BLACK. Hovedkort: ASUS P8H67-V B3 H67 S-1155 ATX. Prosessor: INTEL CORE I5 2500 3.30GHZ 6MB S-1155. Strømforsyning: CORSAIR HX 750W ATX12V 2.2 / EPS12V. Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Takker for forslag. Jeg sitter på jobben, og husker ikke hva annet jeg har. Kom til å tenke på en ting; jeg har et skjermkort som er et par år (maks). Vil dette passe i dagens hovedkort? Lenke til kommentar
joro Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nå vet jeg ikke hva din budsjettklasse er (ville vært nyttig å vite), men det oppsettet som VenaTio har laget kommer ikke inn min budsjettklassekategori Men oppsettet er knallbra forøvrig da. Lenke til kommentar
Eccles Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 En ting som hadde vært fint, var om det var fra Netshop eller lignende. Skulle gjerne hatt dette i går da poweret mitt alt er gåent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå