Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hei! jeg har et Radeon9800Pro men jeg får ikke mer enn 4462 3dmarks når kortet ikke er klokket,, er det noen som har opplevd noe sånt?? Hardware (når de testet det) fikk jo over tusen poeng mer ?? hva er dette for noe? kan noe ha skjedd? tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Gå til Ati kontrollpanelet, under Direct3D setter du AA og AF til "Application preference", det andre til "performance". Det vil nok hjelpe. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 jeg sitter ikke på min pc nå, så jeg får ikke gjort det nå, men takk ,,,, men kan det ha så mye å si?? Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kan ha noe med øvrig hardwaren din å gjøre. Men er veldig trolig bare fordi du har på aa og af ja. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv Det sier litt om hvor mye du har opplevd, når det skumleste øyeblikket i ditt liv er når du ikke får over 5000 3dmarks... stakkars Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv Det sier litt om hvor mye du har opplevd, når det skumleste øyeblikket i ditt liv er når du ikke får over 5000 3dmarks... stakkars Kommentarer overflødig. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 blæ,, dere jeg finner ikke ut hvor man skrur av AA og AF jeg,, noen som kan si meg sånn ca hvordan jeg går fram når jeg skal skru det av?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 blæ,,dere jeg finner ikke ut hvor man skrur av AA og AF jeg,, noen som kan si meg sånn ca hvordan jeg går fram når jeg skal skru det av?? Med engelsk os/kontrolpanel: Høyreklikk på skrivebordet, velg Properties > Settings > Advanced > Direct3D Det forutsetter at du har innstallert kontrollpanelet, ikke bare driverne. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 sitat: Gå til Ati kontrollpanelet, under Direct3D setter du AA og AF til "Application preference", det andre til "performance". Det vil nok hjelpe. men jeg finner ikke noe sted hvor det står AA eller AF,, smoth Vis og trueform er det det er? tenk om jeg ikke finner det,,, Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det ligger under OpenGL og Direct3D. AA=Anti-Aliasing, AF= Anisotropic Filtering. Sett det til Application Preference og alt annet til Performance. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Nå trur jeg at jeg fant det!! kjører 3Dmark nå,, Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv Det sier litt om hvor mye du har opplevd, når det skumleste øyeblikket i ditt liv er når du ikke får over 5000 3dmarks... stakkars sier også om at gutten sitter klistret til pc skjermen da Nei da, bare tuller med deg... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Jeg fikk først 5563 og så etter at jeg klokket det blei det 6093 3Dmarks!!! Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Gutter, ta en tur innom ace hardware og les artikkelen om den pentium 350 som fikk 3450 3dmarks03... Jo bedre gpu jo større score, selv om du har en p100... Les den og forstå hvorfor 3dmarks03 suger. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 men 3Dmarks er jo bra til å måle grafikkortet,, selvom jeg er enig i at det ikke er no tess,, det burde kunne målt om systemet tillsammen var bra elle dårlig,, Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg fikk først 5563 og så etter at jeg klokket det blei det 6093 3Dmarks!!! Gratulerer, men du har ikke fått bedre ytelse, du har bare skrudd ned grafikken (du har seff fått litt bedre ytelse etter at du har klokket). Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 hæ? mener du etter at jeg gjorde det med AA og AF,, det setter jeg jo tilbake igjen,, jeg tror jeg kommer til å klokket det tilbake igjen og,, det er vel ikke noe vits å ha mer enn 380/340 ?? desuten synes jeg det er kult å få mer enn 6000 3dmarks,, Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når du har et så kraftig skjermkort burde du ha alt på best kvalitet. Når det kommer spill som pcen din sliter litt med (hvis du ikke har oppgradert innen den tid) skrur du ned. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 til Silent Cooper, hvem versjon av 3DMarks kjører du 2001 eller 2003, hvis det er 03 så syntes jeg ikke det er så verst, jeg får bare 2700 (har ikke testet ved at programmet styrere AA og AF), men hvis det er 01 versjonen så kjøp ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå