Sk!ppy Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei, Jeg har fått tilbud på 2. valget mitt på vgs, og vil gå der om jeg ikke får tilbud på 1. valget (er 19 på venteliste) Hvis jeg godtar 2. valget hvor jegh ar fått tilbud, og godtar å stå på venteliste hos 1. valget, kommer jeg inn på 2. valget om 1.valget ikke går? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Javisst. Då får du andre valet om DET syner seg å vera beste (altså at alternavtivet er framleis venteliste på fyrste valet) og fyrste valet om DET syner seg å vera beste (altså at du har rykt opp til "fast plass" her). Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Kan jeg om jeg vil godta å komme inn på 2.valget, og være på venteliste på 1. valget, og hvis jeg skulle komme inn på 1. valget etter 2. valget har startet på skolen, velge å avslå 1. valget? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nei, kjem du inn på fyrste valet vert alle lågare val automatisk strokne. Då har du fått "det beste" og kan ikkje nyttiggjera deg noko anna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå