wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Mellom høye fjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Her stemmer det meste.Storformatet hakket bedre faktisk.Lys,skygger og farger i god harmoni.finner en ro over dette bilde Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Påfallende det her. Stort bilde gir et bedre inntrykk, det lille ble for mørkt. Om du tenker print, tror jeg likevel det blir for mørkt. Bjørkekvistene i forgrunnen ble litt forstyrrende. Sjekket ikke støy og andre skavanker, for det regner jeg med du har kontroll på Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Her stemmer det meste.Storformatet hakket bedre faktisk.Lys,skygger og farger i god harmoni.finner en ro over dette bilde Storformatet - hvis det er godt laget, vil jo altid være best Påfallende det her. Stort bilde gir et bedre inntrykk, det lille ble for mørkt. Om du tenker print, tror jeg likevel det blir for mørkt. Bjørkekvistene i forgrunnen ble litt forstyrrende. Sjekket ikke støy og andre skavanker, for det regner jeg med du har kontroll på Skyggepartiene i dette bildet var i utgangspunktet sterkt undereksponert. Jeg justerte opp Fill light i RAW og fikk det omtrent dit jeg ville. I følge histogrammet er bildet mørkt, men uten mørke klippinger. Med tanke på printing, ville jeg nok justert opp lyset i skyggene litt - som du skriver. Ellers tror jeg at jeg har nogen lunde kontroll på støy og andre detaljer Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er joi min type lys og landskap dette her. Faller helt i min smak. Flott kvelddtemmning, kan nesten høre bjellekua i det fjerne. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er joi min type lys og landskap dette her. Faller helt i min smak. Flott kvelddtemmning, kan nesten høre bjellekua i det fjerne. Det er ikke så ofte jeg er i innlandet, så jeg måtte benytte muligheten når den var der Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Veldig flott, ser du også har vært en tur i innlandet og tatt bilde Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Flott bilde Wasco, veldig fin dybde Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nå ble jeg litt sjokkert. Da jeg vurderte bildet i dag morges, satt jeg på en laptop med lyset inn bakfra. Nå er det kveld og jeg har beveget meg til en annen laptop. Trodde faktisk du hadde redigert bildet, for nå syns jeg ikke det er mørkt i det hele tatt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Veldig flott, ser du også har vært en tur i innlandet og tatt bilde Ja jeg var en snartur til Oslo, så dette bildet ble tatt på hjemturen i går kveld Flott bilde Wasco, veldig fin dybde Tusen takk Nå ble jeg litt sjokkert. Da jeg vurderte bildet i dag morges, satt jeg på en laptop med lyset inn bakfra. Nå er det kveld og jeg har beveget meg til en annen laptop. Trodde faktisk du hadde redigert bildet, for nå syns jeg ikke det er mørkt i det hele tatt. Ja, det er slikt som skjer Bildet er ikke redigert, det er det samme som du såg i morges Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette ble meget pent. Flott lys og bra komponert. Likte dette! Er ny her på den nye siden...hvordan lager jeg sort bakgrunn som du har gjort? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Dette ble meget pent. Flott lys og bra komponert. Likte dette! Er ny her på den nye siden...hvordan lager jeg sort bakgrunn som du har gjort? Takk, og velkommen etter på "nye Digit " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg