Gå til innhold

Ti spørsmål til innvandringsmotstandere. Fra nettavisen 13/07-11

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt kjedelig å tenke på at ikke noe av det du sier/ønsker kommer til å skje?

Haha. Den var en kjempegod en :lol:

Jeg syns det er koselig at han har en drøm. Det skal han ha :)

Sa den ikke-vestlige innvandreren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnloven var meget bra! Synd jødeparagrafen ble oppløst. Jaja, dere kan se hvordan landet ble tilslutt ved å tillate frimureri, jesuitter og jøder her til lands. Ellers var nok etterkrigsperioden frem til innvandringen en gullalder.

Den hvite rase er helt klart overlegen når det gjelder oppfinnelser.

Takk for at du forsøpler tråden med "meningene" dine, og får innvandringskritikere til å bli sett på som en gjeng nynazister.

Den raserenheten du ser etter finnes desverre ikke andre steder enn i hodet ditt, og det er skremmende for meg at det i år 2011 finnes mennesker så nedsnødde at de ser på en adoptert neger som mindreverdig.

Rasisme vil aldri forsvinne. Rasekrigen i USA har allerede begynt. Mexicanere (La raza) skal ta over sine gamle territorier demografisk. Det ser ut som de lykkes godt allerede. Alle multietniske samfunn ender med borgerkrig, desverre men sant.

Forøvrig, er Japan et nesten helt rent samfunn rasemessig. Mener du Japan er et dårlig land på grunn av det? Tvert imot!

Hvorfor skal rasebevissthet forsvinne selvom året viser 2011? Du mener den kulturmarxistiske propagandaen man får inn med teskje fra barnefødsel?

Glem det!

Lenke til kommentar

Fordi at..? Kanskje du kan fortelle hva som ikke stemmer i uttalelsene til Nico i stedet for å komme med slike slengbemerkninger og frekkheter?

Kan du fortelle hva som ikke stemmer i min påstand om at nico er en nynazist?

Jeg kan ikke være en ny-tysk nasjonalsosialist ettersom den tyske nasjonalsosialismen døde i 1945 og kan ikke komme tilbake. Det var tysk nasjonalisme på 30 tallet.

Jeg er som Wyrd, etnopluralist, og støtter egne territorier for alle folkeslag.

Nynazister som du kaller dem, er stort sett infiltrører som ødelegger enhver fornuftig stemme for hvite menneskers rettigheter og fremtid.

Lenke til kommentar

Rasisme vil aldri forsvinne. Rasekrigen i USA har allerede begynt. Mexicanere (La raza) skal ta over sine gamle territorier demografisk. Det ser ut som de lykkes godt allerede. Alle multietniske samfunn ender med borgerkrig, desverre men sant.

Så meksikanerene slåss mot mennesker fra en annen kultur?

Pussig. Kunne sverget på at det var narkobaroner mot regjeringen.

Forøvrig, er Japan et nesten helt rent samfunn rasemessig. Mener du Japan er et dårlig land på grunn av det? Tvert imot!

Japan har en veldig høy selvmordsstatistikk, og flere andre sosiale problemer enn jeg kommer på. De klarer seg godt økonomisk, men der stopper det.

Hvorfor skal rasebevissthet forsvinne selvom året viser 2011? Du mener den kulturmarxistiske propagandaen man får inn med teskje fra barnefødsel?

Glem det!

Du har ikke argumentert, kun hentet løse, urelaterte eksempler ut av luften og lagt til "Fordi de er monokulturelle" etterpå. Håper ikke disse argumentene i sin tid kjøpte din sakslojalitet, for i såfall beklager jeg å måtte meddele at du nok er en underlegen del av arten din.

Jeg kan ikke være en ny-tysk nasjonalsosialist ettersom den tyske nasjonalsosialismen døde i 1945 og kan ikke komme tilbake.

Jeg sa ingenting om tysk, å bevisst feiltolke er billig.

Neste blir vel at du forteller meg at nazistene var venstrevridde fordi det het nasjonal-sosialisme. Gjør det, jeg trenger en latter her jeg sitter med zions fedre og planlegger verdensdominans gjennom media.

Endret av Lilac1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fordi at..? Kanskje du kan fortelle hva som ikke stemmer i uttalelsene til Nico i stedet for å komme med slike slengbemerkninger og frekkheter?

Å ja da, han er et skikkelig monster.

Jeg snakket om hans uttalelser om at det å fjerne jødeparagrafen har vært den største katastrofe for nasjonen da vi i dag har massiv innvandring og større samfunnsmessige problemer som resultat av det, vi har også en statsminister og utenriksminister som jobber for fremmede makter, en forsvarsminister av tvilsom opprinnelse som også tjener internasjonale makter.

Ja, oppløsningen av jødeparagrafen er selve kilden til veldig mye av den elendighet vi lider under. Tøft for mange å måtte erkjenne, men grunnlovens skapere skjønte at det samfunnet vi har i dag er det vi kom til å få om jødene skulle ta kontroll.

Men for all del, fortsett med frekkhetene og idioten, det neste naturlige steg er at dere blir voldelige og da kommer vi også til å slå tilbake.

Lenke til kommentar

Så meksikanerene slåss mot mennesker fra en annen kultur?

Pussig. Kunne sverget på at det var narkobaroner mot regjeringen.

Nå befinner du deg i et annet land.

Japan har en veldig høy selvmordsstatistikk, og flere andre sosiale problemer enn jeg kommer på. De klarer seg godt økonomisk, men der stopper det.

Blir det bedre av at man lar hordene fra den tredje verden fritt befeste seg?

Jeg kan ikke være en ny-tysk nasjonalsosialist ettersom den tyske nasjonalsosialismen døde i 1945 og kan ikke komme tilbake. Det var tysk nasjonalisme på 30 tallet.

Jeg er som Wyrd, etnopluralist, og støtter egne territorier for alle folkeslag.

Nynazister som du kaller dem, er stort sett infiltrører som ødelegger enhver fornuftig stemme for hvite menneskers rettigheter og fremtid.

Folk tenker med en gang på disse freaksene som barberer skallen sin og de stereotyper som det jødestyrte hollywood har skapt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men for all del, fortsett med frekkhetene og idioten, det neste naturlige steg er at dere blir voldelige og da kommer vi også til å slå tilbake.

For en forvridd offermentalitet og for et merkelig innlegg. Jeg har nettopp hevdet meg innvandringskritisk på grunn av sosiale/økonomiske konsekvenser.

Det er du som presterer å prøve bruke "raserenhet" som en krykke å lene deg på her, og om jeg ser bort fra at du trenger kunnskap om evolusjonsbiologi er du fortsatt

undertrykkeren her.

Nå befinner du deg i et annet land.

Hei, det gjorde innlegget jeg svarte på også. Setninger hører gjerne sammen med andre. Føl deg fri til å vise at du er i stand til å forstå dette.

Blir det bedre av at man lar hordene fra den tredje verden fritt befeste seg?

Hordene fra den første verden får ikke befeste seg der engang, så det blir problematisk å svare på. Du har sikkert en youtube-video eller noe jeg burde se som tar opp tematikken, dog.

Endret av Lilac1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det ligger mye fornuftig informasjon på youtube som sikkert kunne ha lært deg en ting eller to, men når du har slike holdninger så er det åpenbart at det ikke er mye rom for at ny informasjon penetrerer gjennom den trange nøtta.

Narkokartellet er i Mexico, ikke i Amerika.

Det er kampene også.

Javel og det er plutselig amerikanerne sitt problem? skal de gi avkall på alt sitt territorie på grunn av dette?

Lenke til kommentar

Det ligger mye fornuftig informasjon på youtube som sikkert kunne ha lært deg en ting eller to, men når du har slike holdninger så er det åpenbart at det ikke er mye rom for at ny informasjon penetrerer gjennom den trange nøtta.

Er mye fornuftig informasjon utenfor youtube som du kanskje burde ta en titt på når du får tid. Denne informasjonen er samlet mellom permer og kalles "fagbøker".

Jødene styrer åpenbart boktrykkeriene, så man kan sikkert kun stole på frie kilder når det gjelder verdensdominansen deres.

Javel og det er plutselig amerikanerne sitt problem? skal de gi avkall på alt sitt territorie på grunn av dette?

Amerikanerene har ikke brydd seg stort til nå, jeg bare torpederte det idiotiske argumentet til nico om at kampene i mexico skyldtes at landet var så flerkulturelt.

Og territorie?? Kampene står om makten i Mexico, og er i høyeste grad økonomisk motivert og lokal.

Hadde en gjeng meksikanske narkobaroner kjørt i kortesje til texas og sagt at "dette er vårt territorie" hadde de blitt blåst til helvete før du rekker å si "burrito"

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du torpederte ikke noe dessverre, det eneste du har vist er at du ikke vet hva La Raza er for noe.

Det går ikke an å argumentere mot folk som kaller oppstøt fra nyhetsspeilet fakta, desverre. Heldigvis har jeg sett nok reaksjoner på dine innlegg her inne til at jeg ikke bekymrer meg for at folk skal ta dine utspill på alvor.

Du får fortsette kjempe fåfengt for raserenheten din, ubesudlet av motstridende opplysninger eller andre heftelser ;)

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

1. Vil dere beholde EØS-avtalen?

Nei! Vi skal ut av EØS.

2. Kan nordmenn som er gift i utlandet ta med seg ektefellen hjem?

a) Hva hvis ektefellen er svensk?

b) Eller russisk?

c) Eller fra Thailand?

Det spørs.

A) Ja

b) Ja

c) Nei!

Kun samme rase kan bli tatt med hjem igjen. Dette for å sikre det norske folks framtid.

3. Nesten alle i Norge etterkommer fra en innvandrer. Hvor lang tid etter at en person kommer til Norge kan etterkommerne regnes som norske?

a) Andre generasjon?

b) Tredje genereasjon?

c) Aldri hvis de har en annen hudfarge eller religion?

Samme om vi er etterkommere etter innvandrere. Det har ikke noe å si. Det som har noe å si, er at vi nordmenn tilhører en felles rase.

C) Ingen andre enn hvite europeere kan bli nordmenn.

4. Aksepterer dere at Norge sender folk til land der det praktiseres dødsstraff?

Ja.

5. Bør Norge slippe inn personer som er forfulgte i hjemlandet?

a) Hvis ikke, skal vi da si opp internasjonale avtaler vi har underskrevet?

Nei. Vi må stenger grensene og si opp internasjonale avtaler og søke styrke i en sterk nordisk nasjonalistisk union.

6. Er utenlandsk påvirkning kun av det onde?

Ikke hvis det kommer fra Tyskland og andre germanske land. Mat fra andre kulturer kan være bra, men vi trenger ikke innvandrere for det.

7. Norge har rundt 500.000 innvandrere og omlag 100.000 etterkommere av innvandrere. Disse er her lovlig. Skal de også sendes ut av landet, og i tilfelle med hvilken hjemmel?

Alle ikke-vestlige innvandrere som her her, er gjester. De som har søkt asyl skal tilbake når landet de kom fra er trygt igjen. Arbeidsinnvandrere skal hjem når Norge får opp fødelstallene slik at nordmenn kan dekke alle arbeidsplasser, evt. europeiske innvandrere.

På sikt skal alle ikke-vestlige reise hjem igjen. Nå har vi prøvd dette prosjektet.

8. I hvilken epoke var Norge slik dere ønsker dere at landet skal bli?

Grunnloven var meget bra! Synd jødeparagrafen ble oppløst. Jaja, dere kan se hvordan landet ble tilslutt ved å tillate frimureri, jesuitter og jøder her til lands. Ellers var nok etterkrigsperioden frem til innvandringen en gullalder.

9. Er en utlending like mye verdt som en etnisk nordmann, eller kan menneskeverdet graderes etter hudfarge, tro og geografisk opprinnelse?

Den hvite rase er helt klart overlegen når det gjelder oppfinnelser. Øst-Asiatere er også veldig smarte. Den rasen som har gitt minst til menneskeheten er den sub-sahariske rasen.

10. Bør nordmenn få lov til å flytte til andre land?

Vi må jobbe for at alle folkeslag skal få ha egne landområder. Slik vil vi unngå fremmedhat og rasisme.

Nordmenn kan flytte til andre hvite nasjoner.

Er det ikke litt kjedelig å tenke på at ikke noe av det du sier/ønsker kommer til å skje?

Hvorfor er det viktig å ha hvit hudfarge for å kunne bo i denne delen av verden?

Hva får deg til å tro at det norske folk aldri vil våkne?

Jeg tror ikke du kommer til å våkne. Det norske folk er jo lys våkne, men det ser ut til at du ikke har fått med deg det...

hmm.gif

Det vil de før eller senere når stikket av multikulturen har blitt dypt nok og forfallet ikke lengere kan skjules, da vil man rydde opp, legge ned asylindustrien, slutte å ta sosialistene på alvor, le av antirasistene og få på plass en nasjonal regjering som tar sikte på å danne grunnlaget for å en ny og bedre orden.

Stikket av multikulturen? Forfallet? Hva slags forfall? Asylindustrien? Hvorfor skal man ikke ta sosialister på alvor? Hvorfor skal man ta sånne som deg på alvor? Det er en grunn til at de fleste ikke tar sånne som deg på alvor, men jeg tror jeg lar den ligge ettersom jeg vil møte manglende forståelse fra deg, like mye som du vil møte manglende forståelse fra meg...

Nasjonal regjering? Du må jo være noe for deg selv... Disse drømmene dine... Det er synd du aldri i livet ditt kommer til å se drømmene dine gå i oppfyllelse. Men jeg syntes det er veldig bra at Norge består stort sett av fornuftige og oppegående folk, og at sånne som deg, og andre nazister, rasister, fascister, etnopluralister o.l. er i ekstremt mindretall her i landet... Folk som deg burde egentlig ikke blitt født i Norge, du fortjener det ikke. Du skulle vært født i et krigsherjet land, blitt torturert, forsøkt å søke asyl og fått avslag. Det er min mening.

Det er ikke slik at dette ikke kommer til å skje, det vil skje, det er uungåelig og en naturlig konsekvens av den feilslåtte politikken som nå føres.

Det er en god politikk som føres, og en nødvendighet.

Her reddes mange menneskeliv, til det beste for oss alle, bortsett fra slike kyniske fjols som dere da, som har så banal, ondskapsfull og enfoldig tankegang, og som man nærmest ikke skulle tro fantes i et sånt opplyst land som vi bor i... Håper det en dag går opp et lys for deg også, eller våkner som du så så fint sa det.

Tror du vi kommer til å akseptere en økning av grove ran og overfallsvoldtekter?

Nei, det har vi aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Men så enfoldig et menneske du er, tror jo på tanken om at: de som begår grove ran og overfallsvoldtekter gjør dette fordi de har en annen hudfarge, eller som dere sier: kommer fra ikke-vestlige land. Og og 3, 4 og 5 generasjons innvandrere, er jo fullstendig norske, snakker som oftest flytende norsk og så videre... Noen av dere ønsker faktisk å sende disse "hjem" også, selv om deres hjem har alltid har vært Norge. At jeg må forklare dette for et voksent menneske, er jo helt utrolig!

Tror du vi vil akseptere at boliger blir dyrere og at levestandard blir senket i det uendelige? Enda flere økte skatter og avgifter som må til for å finansiere denne galskapen?

Ja... Men jeg tror ikke noe på at det går i den retningen som du tror det går i. Det blir ikke ille i det hele tatt... Du er bare en feig tulling som er livredd alt dette visvaset du her kommer med...

Hvor går grensen? Grensen går man veldig snart over.

Hva slags grense? Grensen for hvor mange vi skal slippe inn?

Vel, vi har kjempe mye plass ledig rundt om kring, så det er vel ganske lenge til vi ikke kan ta i mot flere innvandrere som kan skremme livskiten ut av en feiging som deg.....

Før eller senere vil noe måtte gi etter og det er ikke under noen omstendigheter det norske folk.

Hæ? Gi opp? Ikke det norske folk? Hva er det du egentlig snakker om eventyrgutten?

Haha. Den var en kjempegod en :lol:

Jeg syns det er koselig at han har en drøm. Det skal han ha :)

"haha"

Du forstår ikke.. Du forstår ingen ting. Og du kommer ikke til å forstå det noen sinne. Du er en enfoldig og merkelig fordomsfull mann som frykter utlendinger/asylanter/innvandrere så mye at, når fornuftige mennesker reagerer med latter her, så skjønner du ikke hvorfor... Jeg spurte bare et kort spørsmål: "Er det ikke litt kjedelig å tenke på at ikke noe av det du sier/ønsker kommer til å skje?"

- og det er jo sant, er det ikke? Eller tror du det virkelig kommer til å skje? Nemlig at hele den norske befolkningen *plutselig* blir forvandlet til å bli enfoldige, trangsynte, og virkelighetsfjerne fjols som plutselig får alt det du og nico69 ønsker skal skje i fremtiden, virkelig til å skje? Tror du det? Nei det er så usannsynlig at man faktisk kan få seg til å le bare ved tanken. Adogg og mange flere her forstår det, men du og nico69 kommer aldri til å forstå det. Men for all del, bare sleng ut alt dere kan finne på av tåpeligheter.... gjør ikke meg noe...

Endret av turbonello
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja.

b) Eller russisk?

c) Eller fra Thailand?

Blir enten rent ja, eller rent nei.

Om ikke en Ola 1 får ta med seg en russisk kone hjem, synes jeg Ola 2 kan ta med seg en thailandsk dame hjem og.

3. Nesten alle i Norge etterkommer fra en innvandrer. Hvor lang tid etter at en person kommer til Norge kan etterkommerne regnes som norske?

a) Andre generasjon?

b) Tredje genereasjon?

Snakker de norsk (flytende og ikke kebabnorsk), følger lover, inretter seg etter kulturen vår og respekterer den vil de bli hakket mer nordmann enn en som ikke gjør det. Uansett hudfarge kommer jeg aldri til å se på en svenske eller afghaner/pakistaner som nordmann.

4. Aksepterer dere at Norge sender folk til land der det praktiseres dødsstraff?

Enig med cFc.

Sender folk? Sender diplomater? Sender hjelpearbeidere? Dette var da et dårlig definert spørsmål, men vi skjønner jo om det skal være akseptabelt at vi sender folk som kan dømmes til døden til land som da sannsynligvis vil henrette denne personen. Vel, det kommer helt ann på. Er det en massemorder eller eldre diktator, ja. Har denne personen brytt lover som også i Norge gjelder for å være svært grove, så er ikke det utenkelig. Men om det er en person som er tatt for narkotika smugling for første gang eller har tatt livet av en person så blir det litt drøyt og da får man heller straffe dem her.

5. Bør Norge slippe inn personer som er forfulgte i hjemlandet?

a) Hvis ikke, skal vi da si opp internasjonale avtaler vi har underskrevet?

Ja.

Hehe, enda en grunn til at jeg ikke leser Nettavisen.

Svaret er nei.

7. Norge har rundt 500.000 innvandrere og omlag 100.000 etterkommere av innvandrere. Disse er her lovlig. Skal de også sendes ut av landet, og i tilfelle med hvilken hjemmel?

Kriminelle handlinger er første fly hjem for første generasjons innvandrere.

Om man ser at etterkommere har for vane og ett dårlig kriminelt mønster burde de sendes hjem og.

Har hørt at 70-tallet var ganske greit.

Tror jeg svarer blankt på dette spørsmålet, jeg er tross alt vokst opp rundt alt dette, på både godt og vondt.

9. Er en utlending like mye verdt som en etnisk nordmann, eller kan menneskeverdet graderes etter hudfarge, tro og geografisk opprinnelse?

Alle mennesker er like mye verdt. Det er innvadrernes oppførsel og væremåte som i første omgang må håndteres, for enkelte har en forferdelig oppførsel og totale mangler på respekt. Jeg gir en lang marsj i hvordan det var i hjemlandet deres, de er i Norge nå.

Jeg stusser litt på om godeste herr Stavrum troller oss eller ei, men dette var ett tåpelig spørsmål.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Nei, det er en forutsetning for å kunne styre over eget land og ta egne avgjørelser.

b) Eller russisk?

c) Eller fra Thailand?

A,b,c: Ja.

a) Andre generasjon?

b) Tredje genereasjon?

De blir aldri norske om ikke integreringen fungerer. De som bor på østkanten i Oslo vil slik det er i dag, aldri bli norske.

Nei, men de må holdes inne på lukkede områder, og bør vite hva som skjer før de kommer. Norge bør heller prøve å påvirke land til å følge menneskerettigheter. De er viktige for ethvert moderne samfunn.

Nei.

Nei.

Synes 1950-1980 virker som en svært god periode. Dagens samfunn burde styres i den retningen.

Man kan ikke sette en pris på mennesker, men hvert land bør passe på sine egne innbyggere. Siden hvert land også består av begrensede ressurser og et begrenset antall mennesker, bør heller ikke deres makt og ansvarsområde gå ut over landets grenser.

Selvsagt, men det er jo best om de ikke gjør det.

For å se det litt fra deres vinkel, vil de ha nordmenn i sitt land?

Edit: Han Stavrum skriver jo litt feil i den artikkelen da han påstår at alle partier på Stortinget er for EØS-avtalen. Senterpartiet er mot avtalen, og uten at jeg finner noe konkret(annet enn lokalpolitikere som sier hva de mener) her og nå, mener jeg at SV også er mot avtalen.

Endret av AHP3475
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...