Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Langs Drammenselva. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nærmere bestemt fra Hokksund. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Minner meg om Barry Whites 'On the board walk' hvis du kjenner den. Fin komp og eksponering. Flotte skyer men noe pent naturbilde er det vel ikke. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Natur nei,så byttet til miljø...og hva er pent i Hokksund..hehe;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Liker kompet og den fine strukturen du har fått fram i treverket. Men jeg er ikke like begeistret for det som har skjedd med det "døde" gresset. Her kan det se ut som det er blitt skrapet litt for mye. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har du jammen rett i wasco...litt av utfordringen med store filer.Må legge om hele redigeringsprossen og det som gjør nye Digit enda litt mer spennende.Ikke lett å gjemme feil på storformat nei. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ikke lett å gjemme feil på storformat nei. Nei det er det ikke Og som du sier, redigeringsjobben er blitt en helt ny utfordring etter at vi fikk mulighet til storformat Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Synes bildet virker noe for oppskarpet! Mulig det er HDR redigeringen som gjør det etter min mening noe kunstig! Himmelen virker naturlig. Dette har med smak å gjøre og jeg er ikke noen fasit! Til det kan jeg for lite! Men er det ikke fint at vi liker og ser ting forskjellig! Og har respekt for andres syn og mening! Dybden inn i bildet og linjene er fine! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 En veldig god dybde både i landskapet og den flotte himmelen, Jan Erik - og jeg liker strukturene i treverket meget godt Liker også det lave perspektivet, men tror jeg ville flyttet kamera ørlite til høyre slik at gangvegen ikke ble sperret av rundstokk nr 2 til venstre. Det er nok våren som har kommet her med tanke på fargen på gresset og is på vannet og snø i fjellet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Til Børre.Er ikke hdr men lusicart,ikke att det betyr så mye.Sette pris på alle innspill okke som jeg Birger.Takker for tips;) Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Godt ment!!! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei. Et nydelig bilde. Hilsen Hans-Ragnar Olsen.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg