hedaniel Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg har en maskin med Windows7 op.syst. Jeg har installert et scannerprogram (Cannon), men det vil ikke starte. Det er det eneste programmet jeg har problemer. "Cannon" sier at det må være no feil med brukeren min og at jeg bør opprette en ny og kopiere filene mine over dit. Jeg har en annen bruker på maskinen, men får ikke startet programmet der heller. Jeg opprettet en ny bruker, men får heller ikke startet programmet fra den. (Cannon mener selvfølgelig feilen er hos meg) Er det noen måte å finne ut hva som er feil, f.eks. ved å "trace" oppstartssekevensen eller noe. (Oppstart: Jeg dobbeltklikker ikonet som ble generert, men ingen til skjer.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har du prøvd å åpne programmet fra startmenyen og ikke bare skrivebordet? Canon har rett i at problemet er hos deg. Lenke til kommentar
dataole Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hva slags skanner er dette? Har du noe mer enn Canon? Sjekket om det finnes nyere drivere til den hos Canon? Hvis den maser om brukerprofilen din har du testet å høyreklikke på programmet og "Run as Administrator"? Lenke til kommentar
hedaniel Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har du prøvd å åpne programmet fra startmenyen og ikke bare skrivebordet? Canon har rett i at problemet er hos deg. Det har jeg muligens ikke. Det skal jeg prøve. Hvorfor er problemet hos meg. (Vel, jeg har et problem ... . ) Lenke til kommentar
hedaniel Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Hva slags skanner er dette? Har du noe mer enn Canon? Sjekket om det finnes nyere drivere til den hos Canon? Hvis den maser om brukerprofilen din har du testet å høyreklikke på programmet og "Run as Administrator"? Det har ikke noe med scanneren å gjøre. Men for den saks skyld så reinstallerte jeg drivere og program etter veiledning fra "Cannon". Jeg har vært logget inn som administrator når jeg har prøvd programmet. Lenke til kommentar
hedaniel Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Prøvde både å starte som administrator og dobbeltklikke applikasjonsfilen, uten større suksess. Lenke til kommentar
dataole Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kan du legge inn en screenshot av feilmeldingen du får? Lenke til kommentar
hedaniel Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Kan du legge inn en screenshot av feilmeldingen du får? Jeg får ingen feilmelding. Jeg dobbeltklikker på symbolet eller .exe-filen og så "blinker" det litt i symbolet og så skjer det ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå